جذب خلعتبری را نه رد می‌کنم نه تکذیب/ حسینی را به هیچ تیمی نمی دهیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محمدرضا خلعتبری جزو بازیکنان مدنظر باشگاه است و با او مذاکره هم کرده‌ایم اما هنوز به قطعیت نرسیده است.

مجید حاج رسولیها درگفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد وصول نشدن آخرین چک رضایت‌نامه مرتضی تبریزی از سوی باشگاه استقلال، اظهار کرد: چک آخر مرتضی تبریزی هنوز پاس نشده ولی با توجه به قول مساعد مدیران باشگاه استقلال، تا آخر همین هفته چک او وصول می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع وصول شدن چک رضایت‌نامه تبریزی هیچ ربطی به برگشتن وی ندارد و مبحثی حقوقی است، ادامه داد: طبق قانون هر بازیکن در هر فصل می‌تواند برای دو باشگاه به صورت قطعی یا قرضی بازی کند و با توجه به اینکه مرتضی تبریزی در حال حاضر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و قبل از آن هم در ابتدای فصل با باشگاه ذوب آهن قرارداد داشته، درصورتی که قصد برگشت دوباره به ذوب آهن را داشته باشد، با سد قانونی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به فصل نقل و انتقالات و اینکه باشگاه‌ها در این فصل به‌دنبال جذب بازیکن هستند، تصریح کرد: خلعتبری جز بازیکنان مدنظر باشگاه ذوب آهن است و صحبت‌هایی هم با او صورت گرفته اما هنوز قطعی نیست؛ من جذب خلعتبری به تیم ذوب آهن را نه رد می‌کنم و نه تکذیب.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن افزود: در صورتی که خلعتبری مایل به پیوستن به ذوب آهن باشد باید با پدیده مشهد توافق کند که در صورت انجام این توافقات خلعتبری جذب ذوب آهن می‌شود.

حاج رسولیها با رد شایعات پیرامون جذب منشا، خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب آهن هیچ تلاشی برای جذب گادوین منشا، بازیکن نیجریه‌ای باشگاه پرسپولیس نداشته است؛ محمدرضا حسینی از باشگاه پرسپولیس و سپاهان پیشنهاداتی داشت اما با توجه به اینکه نظر سرمربی تیم، حفظ تمام بازیکنان است هیچ بازیکنی را در نیم‌فصل از دست نمی‌دهیم.

وی گفت: تعدادی از بازیکنان ذوب آهن برای گذراندن دوره خدمت سربازی برای تیم تراکتورسازی بازی می‌کنند و درصورتی که باشگاه تراکتور بخواهد برای سال‌های آینده از این بازیکنان استفاده کند حتماً باید رضایت باشگاه ذوب آهن را جلب کند اما در حال حاضر این بازیکنان سرباز تا پایان فصل در اختیار تراکتورسازی هستند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به برگزاری بازی دوستانه در اهواز، اظهار کرد: از ۲۱ دی ماه به مدت یک هفته در اهواز اردو می‌زنیم و در این مدت با تیم استقلال خوزستان بازی دوستانه‌ای دارد؛ همچنین با یکی از دو تیم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان نیز بازی دوستانه‌ای انجام می‌دهیم؛ با وجود تمایل زیاد برای برگزاری بازی دوستانه با فولاد خوزستان، اما با توجه به اینکه این تیم روز پنجشنبه به اردو می‌رود، امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

کد خبر 363958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.