کُری‌خوانی دوباره برانکو و کی‌روش پس از نخستین بُرد

برانکو ایوانکوویچ، مربی کروات پرسپولیس با بیان مسائلی در مورد تیم ملی ایران و آرزوی موفقیت برای تیم ملی عراق موجب شد تا کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پس از بازی با یمن صحبت‌های سرمربی قرمزهای پایتخت را بی‌جواب نگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید کُری خوانی‌هایی که در فوتبال همه جای دنیا هم وجود دارد، موجب پیشرفت هر دو سرمربی شده تا در مسیر پیش‌رو موفق باشند و تیم ملی ایران با هدایت کی‌روش با اقتدار به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند و از سویی هم پرسپولیس با دستِ بسته در نیم‌فصل لیگ بتواند جایگاه خوبی به دست آورد و در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان نایب قهرمانی برسد.

پس از خروج کی‌روش از تهران، برانکو در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی مفصل در مورد کی‌روش و خوشحالی دستیارش پس از حذف پرسپولیس صحبت کرد؛ به نظر می‌رسید این صحبت‌ها با پاسخی دوباره از سوی کی‌روش همراه شود اما سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه‌ای که با سایت فدراسیون فوتبال داشت در این‌باره حرفی نزد تا برای مدتی هر چند کوتاه آرامش میان این دو مربی حکمفرما شود.

سرمربی پرسپولیس تهران روز یکشنبه با بیان اینکه "ما با یک ملی‌پوش به فینال رسیدیم، پس دلیلی ندارد ایران به فینال نرود" و همچنین آرزوی موفقیت برای سرمربی تیم ملی عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باعث شد تا دوباره آتش زیر خاکستر شعله‌ور شود؛ کی‌روش هم در اقدامی متقابل با توجه به برد مقتدرانه‌ مقابل یمن از خجالت برانکو درآمد و در نشست خبری پس از نخستین دیدار تیمش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل یمن گفت: "در مورد این آقا باید بگویم همه او را می‌شناسیم؛ او فردی است که همیشه می‌گفت فوتبال ایران سیرک است. "

حال با این شرایط باید منتظر ماند و دید کی قرار است دوباره برانکو از شرمندگی کی‌روش در بیاید.

کد خبر 363938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.