پیروزی خفیف کره جنوبی در گام نخست

تیم ملی کره جنوبی جام ملت‌های آسیا را با یک پیروزی خفیف برابر فیلیپین آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور نخست گروه C جام ملت‌های آسیا، امروز -دوشنبه ۱۷ دی ماه- از ساعت ۱۷ تیم‌های کره جنوبی و فیلیپین در ورزشگاه آل مکتوم دوبی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر کره جنوبی به پایان رسید.

گروه C جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های کره جنوبی و فیلیپین

ورزشگاه: آل مکتوم

داور: نواف شکرالله (بحرین)

گل: هوانگ اوی جو (دقیقه ۶۷) برای کره جنوبی

کره جنوبی: کیم سئونگ یو، کیم مین جائه، کیم یونگ وون، لی یونگ، کیم جین سو، جانگ وو یونگ، کی سونگ یئونگ(۵۸- هوانگ این بئوم)، کو جا چئول(۶۴- لی چونگ یونگ)، لی جائه سونگ(۸۶- جو سه جونگ)، هوانگ هی چان و هوانگ اوی‌جو

سرمربی: پائولو بنتو

فیلیپین: مایکل فالکیسگارد، لوک وودلند، استفان پالا، آلوارو سیلوا، دایسوک ساتو، جان پاتریک استراوس، مانوئل اوت(۷۸- آدام تول)، کوین اینگرسو(۷۵- ای‌یِن رمزی)، استفان اشروک، پاتریک رایکلت و خاویر پاتینو.

سرمربی: اسوون گوران اریکسون

کره جنوبی در این دیدار مطابق انتظار برتر از حریف خود ظاهر شد اما تلاش کره‌ای‌ها در نیمه نخست حاصلی در پی نداشت. در نیمه دوم اما کره جنوبی بالاخره موفق شد قفل دروازه حریف نه چندان قدرتمند خود را باز کند، در دقیقه ۶۷ فرار هوانگ هی چان از سمت راست به درون محوطه جریمه و پاس کات بک او با ضربه هوانگ اوی جو همراه شد تا گل اول کره جنوبی به ثمر برسد.

نایب قهرمان دوره گذشته جام ملت های آسیا با حفظ تک گل ارزشمند خود در این دیدار با حداقل گل توانست بیشترین امتیاز را از اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا کسب کند هرچند این پیروزی برای صدرنشینی کره جنوبی در پایان دور نخست مرحله گروهی کافی نبود.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای دور نخست گروه C جام ملت‌های آسیا، چین و کره جنوبی توانستند با غلبه بر حریفان خود به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم بایستند و تیم‌های قرقیزستان و فیلیپین نیز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

کد خبر 363920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.