شاگردان لیپی در یک نیمه از شکست، پیروزی ساختند

روز سوم جام ملت‌های آسیا با پیروزی چین برابر قرقیزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور نخست گروه C جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های چین و قرقیزستان در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک چین به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با بازی متعادل دو تیم همراه بود و قرقیزستان که فراتر از حد انتظار ظاهر شده بود در کنترل بازی به خوبی عمل کرد و حتی توانست با گل ایسرائیلوف که در دقیقه ۴۲ با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند نیمه نخست را با یک گل به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم اما شاگران مارچلو لیپی در تیم ملی چین خیلی زود با گل به خودی عجیب ماتیاش، دروازه‌بان قرقیزستان بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه با ارائه بازی بهتر در دقیقه ۷۸ روی فرار دابائو گل دوم را هم به ثمر رساندند تا در سومین روز رقابت‌ها دیگر خبری از شگفتی نباشد و چین مطابق انتظار سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

دیگر دیدار گروه C از ساعت ۱۷ به وقت ایران بین تیم‌های کره جنوبی و فیلیپین برگزار می‌شود. این دیدار در ورزشگاه آل مکتوم دوبی میزبانی می‌شود و قضاوت آن بر عهده نواف عبدالله خواهد بود.

کد خبر 363907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.