۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
از رهنان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به منظور توسعه و تکمیل شبکه توزیع آب فضای سبز منطقه، خط لوله به قطر۱۶۰ میلی‌متر از خیابان شهیدان‌غربی تا خیابان اشرفی اصفهانی اجرا شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اجرای پروژه خط لوله از خیابان شهیدان‌غربی تا خیابان اشرفی اصفهانی باعث تسهیل آبیاری فضای سبز خیابان شهیدان‌غربی و مادی پرتمان شده است.

وی افزود: ۴۰۰ هزار مترمربع فضای سبز در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان وجود دارد و سرانه فضای سبز هر شهروند ساکن در این منطقه هفت مترمربع است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های معاونت عمران این منطقه تصریح کرد: عملیات مناسب‌سازی بوستان امام‌رضا(ع) با برچیدن پیاده رو به وسعت ۲۰۰۰ مترمربع، اجرای بلوک فرش ۵۰۰ مترمربع، سنگ فرش ضایعاتی۱۵۰۰ متر مربع، جدول به طول۵۰۰ متر ، اصلاح ۱۸ عدد رمپ جهت عبور و مرور راحت معلولان و اجرای ۲۰۰ متر مکعب بتن انجام شد.

وی ادامه داد: مناسب‌سازی بوستان امام‌رضا(ع) با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مدت زمان چهار ماه انجام و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

اشرفی گفت: افتتاح خیابان شهید سردار یدالله تقی یار، رونمایی از مستند «رهنان دیار هزارساله»، اصلاح هندسی و پیاده رو سازی ها در منطقه، ترمیم آسفالت معابر و به روز رسانی تابلوهای شناسایی خط منطقه از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه ۱۱ به شمار می‌رود.

وی به ارایه گزارشی از عملکرد واحد کنترل و نظارت منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان پرداخت و خاطرنشان کرد: باتوجه به ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها در رابطه با بناهای مخروبه و غیرمناسب با وضع محل و یا نیمه‌تمام به مالکان اخطار داده شد تا نسبت به ایجاد نرده یا مرمت آن مطابق نقشه مصوب اقدام کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد هفت پلاک زمین بایر طی مدت یک ماه پاکسازی شده است، تصریح کرد: با توجه به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها در راستای جلوگیری از ایجاد و تاسیس تمام اماکن به نحوی که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان یا مخالف اصول بهداشت در شهرها است، پنج مورد از این‌گونه مشاغل با تشکیل پرونده بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و انجام تشریفات اداری و اجرایی از سطح منطقه جمع‌آوری شد.

کد خبر 363862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.