ادامه بارش‌ها تا بعداز ظهر/ هوا ۸ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا بعدازظهر امروز در اکثر مناطق استان اصفهان ادامه دارد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی آسمان استان است و تا اواخر وقت امروز این سامانه از مناطق جنوبی و شرقی استان خارج می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در چند ساعت اخیر در شهرهای فریدونشهر، چادگان، خوانسار، داران و اصفهان  بارش‌ها به صورت باران و همچنین در شهر سمیرم نیز بارش‌ها به صورت برف گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: از اواخر وقت فردا  نیز سامانه جدیدی از روی آسمان استان عبور خواهد کرد و فعالیت آن از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز خواهد شد و بارش ها به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا درسردترین ساعات بین پنج تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و این روند ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به  یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، نایین  با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.