اتوماسیون بار از قاچاق کالا جلوگیری می‌کند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌ سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس محبوبی امروز در مراسم بهره برداری از طرح‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از اتوماسیون بار بعد از ۲۰ سال اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز این اتوماسیون جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر، تجمیع دفاتر خارج از پایانه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، نظارت بر حمل بار با اتوبوس‌ها جهت جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر و بیمه نامه اطمینان شهروندان نسبت به جابه جایی ایمن بار است.

وی ادامه داد: اتوماسیون بار با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت، البته طرح توسعه این اتوماسیون نیز امروز کلید خورد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از ژنراتور برق کاوه تصریح کرد: دیزل ژنراتور ۴۵۰ کیلووات پایانه کاوه در حالت اضطراری می‌تواند برق پایانه کاوه را تامین کند، این پروژه نیز با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

محبوبی ضمن تبریک به شهردار اصفهان برای دریافت لوح تقدیر از وزارت کشور در زمینه فرهنگ ترافیک گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در شش ماه اول سازمان برتر در کشور شناخته شد.

کد خبر 363771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.