آغاز فعالیت سامانه بارشی در اصفهان/ افزایش دو درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز وارد استان می‌شود که برای اکثر نقاط استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدارطی چند ساعت آینده بر روی آسمان استان است که بر این اساس افزایش ابر و وزش باد شدید و نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از سمت غرب وارد استان می‌شود که عمده فعالیت این سسیتم  برای مناطق غربی و جنوبی استان  به صورت بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، افزود: برای سایر مناطق استان نیز بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به  یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

کریمیان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.