۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
بیان شخصی در چاپ‌های دستی

نمایشگاه گروهی چاپ دستی دانشجویان دانشگاه سپهر با عنوان "بیان شخصی" در خانه صفویه میزبان هنردوستان است.

میلاد فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه آثار دانشجویان دانشگاه سپهر کارگاه چاپ دستی است که من مدرس این کارگاه بودم و فعالیت‌هایی که در طول‌ترم انجام داده‌اند را با دو تکنیک "لینوکات و درایپونت" به نمایش گذاشته‌اند.

این هنرمند و مدرس دانشگاه ادامه داد: مسئله‌ای که حائز اهمیت است تمام این بچه‌ها در سنی هستند که می‌توانند یک اثر هنری خلق کنند به شرطی که به وجود خود متکی باشند و من سعی کردم در کنار این کارگاه چاپی که با من دارند اعتماد و قوه تخیلی که نیاز است را به دست آورند و بفهمند نیاز نیست ۴۰ سال از عمرشان بگذرد تا شاید یک اثر هنری خلق کنند.

وی افزود: برعکس بقیه فضاهای آموزشی من سعی می‌کنم به دانشجو فرصت بدهم که به خود اعتماد کند نه اینکه یک الگو ثابت را به آن‌ها نشان دهم و در نتیجه آن‌ها تکرار دوباره‌ای از من و یا دیگری شوند.

فیروزفر با اشاره به اینکه این سومین دوره این نمایشگاه است، گفت: آثار نمایشگاه کاملاً ذهنی بوده است و هیچ اثر کپی در آن وجود ندارد و در عین حال که یک چهارچوب چون سایز و موضوع را برای بچه‌ها مشخص کردم اما آثار مختلف را در این نمایشگاه می‌بینید.

به گزارش ایمنا، سومین دوره نمایشگاه گروهی چاپ دستی با عنوان "بیان شخصی" از ۱۴ تا ۱۹ دی‌ماه در نگارخانه صفوی واقع در خیابان خاقانی جنب کوچه ۳۱ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برپا است.

کد خبر 363727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.