فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس

فراخوان کنگره ملی شعر دفاع مقدس استان اصفهان با نام "همیشه های هنوز" از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر فرهنگسرای پایداری اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس از سوی فرهنگسرای پایداری با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان این کنگره با نام "همیشه های هنوز" در استان اصفهان برگزار می شود.

سعید صرامی درباره محورهای این جشنواره گفت: نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی که شامل کشورهای لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و یمن است، دفاع مقدس و جنگ نرم، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و حوزه های شاخص مانند شهدای خاص، اماکن و یادمان ها، وقایع و رخدادهای اثرگذار و عملیات ها از جمله محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثار شاخص جشنواره همیشه های هنوز به بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس کشور ارسال می شود، اظهار کرد: بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس دبیرخانه این جشنواره است که پس از دریافت آثار به داوری آنها پرداخته و آثار شاخص را به کنگره ملی شعر ارسال خواهد کرد.

صرامی افزود: توجه به ویژگی های بومی و پرداخت به حماسه آفرینی های رزمندگان استان در اولویت انتخاب اشعار برتر قرار دارد، همچنین اشعار منتخب در سطح استان به تشخیص دبیر علمی و هیئت داوران در مجموعه ای به چاپ می رسد.

مدیر فرهنگسرای پایداری درباره نحوه ارسال آثار توسط متقاضیان گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۰ دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ۲۲ بهمن، خیابان علامه امینی شرقی، ضلع غربی باغ غدیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان و یا آدرس ایمیل جشنواره به نشانی hamishehayehanooz.isf@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 363664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.