ورود سامانه جدید بارشی به اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فردا ظهر سامانه بارشی وارد استان می‌شود که برای اکثر نقاط استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴  ساعت آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان حاکم می‌شود.

وی افزود: بر این اساس برای مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا اوایل صبح فردا پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: فردا ظهر سامانه بارشی وارد استان می شود که برای اکثر نقاط استان  به ویژه  مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

 کریمیان در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به  دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، کاشان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.