بیا و با پیراهن سپاهان خداحافظی کن

شایعات پیرامون بازگشت مهاجم سابق ذوب آهن و سپاهان به فوتبال اصفهان قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا خلعتبری پس از جدایی از سپاهان دو سال تاریک را گذراند و  کار به جایی رسید که در مقطعی سر نخواستن او دعوا بود. او دیگر آن بازیکنی نبود که تیم های مدعی برای خریدش سر و دست میشکستند و حتی تقاضاهای غیر متعارف و نجومی اش را قبول کنند.  
اما امسال محمدرضا خلعتبری به گونه ای عمل کرد که سعی داشت  عملکرد بد دوسال گذشته خود را از اذهان پاک کند و خاطرات نمایش های درخشان سال های نه چندان دور در سپاهان و ذوب آهن را زنده کند. او سهمی عمده در نتایج خوب نیم فصل پدیده داشت و بسیاری از تیم ها را برای جذب وی به عنوان یک مهره تاثیر گذار وسوسه کرد.
در شایعات موجود نقل و انتقالاتی از سپاهان و ذوب آهن به عنوان دو مشتری اصفهانی خلعتبری نام برده میشد. ذوب آهن برای رهایی از شرایط سیاه خود در لیگ و سپاهان هم برای قدرت بیشتر و تداوم چسبیدن به صدر جدول!
سعید آذری چندی پیش تلویحا تمایل ذوب آهن به خرید این بازیکن را تایید کرد و اذعان داشت که در بحث جذب خلعتبری باید ببینیم خدا چه می خواهد!  
سپاهانی ها هم هر چند در این باره اظهار نظر رسمی نداشته اند، اما شایعاتی در مورد علاقه قلعه نویی برای حضور خلعتبری در جمع زردپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل به گوش می رسد که هنوز معلوم نیست تا چه حد به واقعیت نزدیک است.
مهاجم فعلی پدیده در مورد پیشنهادهایش همه چیز را موکول به ارزیابی های مدیر برنامه هایش و شرایط باشگاه پدیده کرد که البته این روزها با مالک جدید، تیم مشهدی تا حدودی سر و سامان گرفته و بعید است آنها به راحتی به او رضایتنامه بدهند.  با شرایط جدیدی که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام نموده شرایط برای فسخ یکطرفه سخت تر و موضوع جدایی این مهاجم ریز نقش پیچیده تر شده است.
هواداران سپاهان که بابت قهرمانی نیم فصل تیم شان خوشحال هستند و دوست دارند تیم شان با قدرت و تقویت بیشتر همچنان تا پایان فصل در رتبه اول بماند، مایلند تا دوباره خلعتبری اوج گرفته را در تیم محبوبشان ببینند. آنها در روزهای اخیر در فضای مجازی وی را ترغیب به بازگشت کرده اند. یادآوری دو قهرمانی خاطره انگیز جام حذفی و لیگ برتر خلعتبری با زردها، بازنشر ویدئوی گلها و لحظات تاریخی وی در سپاهان و انتشار متن هایی که از خلعتبری می خواهند در سال های پایانی فوتبالش به اصفهان بازگردد تا با پیراهن سپاهان خداحافظی و در تاریخ این باشگاه تبدیل به یک اسطوره شود، از جمله اقدامات سپاهانی ها در بخش هواداری برای تحقق پروژه بازگشت محمدرضا خلعتبری است.

کد خبر 363580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.