برخی مسئولان با زندگی اشرافی مردم را دلسرد می‌کنند

شهرضا – امام جمعه شهرضا با بیان این که مسئولان باید با مردم همراه و از اوضاع اقتصادی آنان باخبر باشند، گفت: مسئولانی که سطح زندگی آنان بالاتر از مردم عادی است و درآمدهای کلان دارند نمی‌توانند به آنان خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره(س) شهرضا برگزار شد، با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حمایت از محور مقاومت و جوانان مبارز عراق، سوریه و لبنان از اصول انقلاب اسلامی و مبانی اعتقادی ماست.

وی با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: حضور مستشاری نیروهای ایرانی و استقبال مردم منطقه از این نیروها، آمریکا را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ترس نیروهای آمریکایی از جمهوری اسلامی ایران از علل تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر صدور فرمان خروج نیروهای آمریکا از سوریه بوده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های حامی آمریکا که در کشورهای متحد این کشور مانند اسراییل چاپ و منتشر می‌شود نیز به این مسئله اعتراف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی یادآور شد: حضور پنهانی رییس جمهور آمریکا در پایگاه نظامیان این کشور در عراق، نشانه ضعف و استیصال رهبران این کشور و شکست سیاست‌های توسعه طلبانه آنان در منطقه است.

وی با بیان اینکه همه دسیسه‌های آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته با شکست مواجه شده است، تأکید کرد: ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه مطرح است که توانسته در برابر استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسراییل و سیاست‌های استعماری آنان ایستادگی کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جبهه فرهنگی و سیاسی، قصد دارند با ایجاد نارضایتی اقتصادی به اهداف خود برسند، اظهار کرد: در چنین شرایطی حفظ اتحاد و بصیرت و دشمن‌شناسی و عمل به موقع و تبعیت از تدابیر رهبری انقلاب، ضامن غلبه بر مشکلات و دسیسه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ولایت فقیه محور وحدت و مهمترین رکن انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران از شهر قم و با رهبری مرجعیت دینی آغاز شد، در حال حاضر هم باید روحانیانی که در حوزه علیمه قم و دیگر مدارس علمیه تحصیل کرده و با مبانی انقلاب اسلامی آشنایی دارند، روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

وی تأکید کرد: افرادی در جامعه با بیان و نشر سخنان بی‌اساس، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده و توانمندی نظام اسلامی هستند، اما اراده خداوند در طول ۴۰ سال گذشته بر حمایت از انقلاب و ارزش‌ها و مبانی آن بوده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به در پیش بودن ۱۷ دی‌ماه، سالروز صدور فرمان ضد دینی کشف حجاب از طرف رضاشاه، تصریح کرد: الگوبرداری غلط و ضد مذهبی او از کشور ترکیه باعث شد تا حجاب را به عنوان مانع پیشرفت بداند، اما زنان مؤمن و معتقد با ماندن در خانه‌ها، در مقابل این دستور ضد اسلامی مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر ضرورت جلب رضایتمندی مردم، اظهار کرد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی نامساعد است، برخی از کسبه و بازاریان، اجناسی که به قیمت ارزان خریداری کرده بودند را با قیمت زیاد به مردم فروختند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با مردم همراه و از اضواع اقتصادی آنان باخبر باشند، یادآور شد: مسئولانی که سطح زندگی آنان بالاتر از مردم عادی و درآمدهای کلان دارند، نمی‌توانند به آنان خدمت کنند.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: مسئولانی که در میان مردم حضور ندارند، نمی‌توانند تصمیماتی متناسب با نیازهای آنان گرفته و برای حل مشکلات آنان کاری انجام دهند.

کد خبر 363560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.