همه در قبال جنگ نرم مسئولیم

نجف‌آباد- امام جمعه نجف‌آباد گفت: در طول چهل سال از پیروزی انقلاب، مردم همواره در صحنه، عامل پیروزی‌ها بوده‌اند و در شرایط کنونی هم که با جنگ همه‌جانبه به ویژه در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم مواجه هستیم همه مسئولیت داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در خطبه‌های این هفته اظهار کرد: با وجود برخی امتیازات مثبت فضای مجازی ولی متاسفانه به دلیل مدیریت ناصحیح دستگاه‌های مربوطه و بی توجهی‌های صورت گرفته، بخش قابل توجهی از نسل جوان به ویژه دختران در معرض آفات فضای مجازی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به برنامه‌ریزی انگلستان برای ضربه به اعتقادات مذهبی مردم به عنوان مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر زیاده‌خواهی‌ها و استعمارگری‌های آنان افزود: از به قدرت رساندن شخصی مانند رضاخان که کارش را با عوام‌فریبی شروع کرد، اهدافی مانند آنچه در عصر آتاتورک اتفاق افتاد را دنبال می‌کردند ولی به برکت هوشیاری علما و در صحنه بودن مردم، این توطئه‌ها شکست خورد.

حسناتی کشف حجاب را از شاخص‌ترین تلاش‌های پهلوی اول خواند و خاطر نشان کرد: مردم طوری ایستادگی کردند که حتی برخی زنان برای چندین سال از خانه خارج نشدند یا تعدادی خانواده‌ها در باغ خود در اطراف شهرها ساکن شدند که آثار آن هنوز نیز باقی مانده است.

خطیب نمازجمعه نجف‌آباد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان فلسطینی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در اوج خفت و ذلت قرار گرفته و به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود. این سرنوشت محتوم تمامی قدرت‌های ظالم است.

حسناتی با تاکید بر خدمت با احترام و کریمانه به مردم ادامه داد: در خصوص اخذ مالیات متاسفانه شاهدیم که بیشتر فرارها از طرف اشخاص قدرتمند صورت گرفته و شهروندان عادی در پاره‌ای موارد مجبور به پرداخت مالیات‌هایی هستند که چندان عادلانه تنظیم نشده است.

وی با اعلام ادامه روند برگزاری میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه گفت: بهتر است مسئولان مالیاتی از نظر و کمک معتمدین محلی برای تعیین مالیات تعیین شده برای افراد مختلف کمک بگیرند تا حقی از شهروندان در این میان ضایع نشود.

در مراسم امروز نماز جمعه نجف‌آباد مسئولان اداره امور مالیاتی شهرستان ضمن ارائه دستاوردهای این مجموعه در سال‌های پس از انقلاب، سوالات شهروندان را در پایان مراسم نماز جمعه جوابگو بودند. این برنامه که تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، در هفته آینده با حضور مدیران ثبت اسناد و املاک شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 363555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.