اولین جشنواره ملی مبل رهنان در اصفهان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی جشنواره بازار مبل رهنان با بیان اینکه آیین افتتاح این جشنواره روز شنبه پانزدهم دی‌ماه در سالن مهتاب رهنان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی محصولات این منطقه به دیگر نقاط کشور است.

مهدی مجتبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه منطقه رهنان با بیش از دو هزار فروشگاه و کارگاه تولیدی صنایع چوب و مبلمان یکی از قطب‌های صنعت چوب کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: بنابراین به‌منظور معرفی این هنر به مردم کشور اولین جشنواره ملی مبل رهنان به مدت ۱۰ روز در این منطقه برگزار می شود.

وی افزود: صنعت مبل رهنان برای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده که نشان دهنده اهمیت آن است.

مسئول روابط عمومی جشنواره بازار مبل رهنان  با بیان اینکه حدود هزار غرفه و فروشگاه بازار مبل اصفهان در این جشنواره حضور دارد، گفت: مصنوعاتی همچون انواع مبلمان منزل، اداری، اتاق خواب کودک، سرویس خواب، میز و صندلی در این جشنواره به مردم عرضه می‌شود.

مجتبایی با اشاره به تخفیف‌هایو جوایز جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه توانمندی‌های استان اصفهان در زمینه صنعت چوب و مبلمان به تمام کشور است.

وی اضافه کرد: این جشنواره با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دفتر امام جمعه رهنان برگزار می‌شود.

کد خبر 363478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.