سیاست‌های شهر کرمان بر مبنای توسعه گردشگری تدوین شده است

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: چشم‌انداز کرمان در رونق صنعت گردشگری است، در این راستا سیاست‌های شهر را بر مبنای توسعه صنعت گردشگری تدوین کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی بهرامی صبح امروز ( پنجشنبه) در حاشیه نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های نوین در روابط عمومی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: توریست سلامت و توریست آیینی در دستور کار قرار دارد در این راستا همایش‌هایی نیز در حوزه توریست سلامت برگزار شده است؛ همچنین صنعت گردشگری و صنایع دستی را با رویکرد هم‌افزایی با سازمان گردشگری و سازمان میراث فرهنگی دنبال خواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به داشتن شهری شاد و با نشاط، گفت: برای داشتن شهری شاد راهکارهای زیادی وجود دارد که شهرداری یکی از مولفه‌های آن است؛ اگر مردم از نظر اقتصادی تامین باشند، نشاط و آرامش را خواهند داشت.

بهرامی در خصوص فعالیت‌های تخصصی در زمینه آموزش شهروندی، گفت: از امسال شورای اجتماعی محلات را راه‌اندازی کردیم؛ آموزش صرفا نباید انتقال دانش باشد بلکه دانش باید با انتقال مهارت همراه باشد تا در نهایت به رفتار تبدیل شود.

وی اظهار کرد: امروزه رسانه ها برای موفقیت بیشتر باید به سمت مردم‌شناسی حرکت کنند، این در حالی است که اکنون برخی مواقع ادمین‌های تلگرامی موفق‌تر از رسانه‌ها عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: نگاه از بالا به پایینی که در برخی از خبرگزاری‌ها وجود دارد باعث ایجاد فاصله جدی با مردم شده که سعی بر ترمیم آن داریم.

کد خبر 363453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.