کریمیان: تحریم‌ها را با روش‌های قبلی نمی‌شود دور زد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تحریم‌ها به دولت و کشور فشار می‌آورد اما با روش‌های موجود و روش‌های قبلی نمی‌شود تحریم‌ها را دور زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن کریمیان صبح امروز -۱۳ دی ماه- در همایش ارتقای سلامت محصولات کشاورزی، اظهار کرد: تمام گلوگاه‌ها و مسیرهای دور زدن تحریم‌ها توسط دشمن شناسایی شده است و به صورت فیزیکی کنترل می‌شود.

وی افزود: کارهای روزمره قبلی دیگر جوابگوی شرایط کنونی کشور نیست بلکه شرایط خاص به وجود آمده می‌طلبد که ما نیز متناسب با آن جلو رویم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: اگر برای محدودیت‌های ایجاد شده در نقل و انتقالات بانکی و اقلام مورد نیاز کشور تدبیر نکنیم، همدلی نباشد و خودمان را با شرایط وفق ندهیم، تاثیرات منفی خود را در اقتصاد کشور می‌گذارد.

کریمیان ادامه داد: حمایت از تولید و تولید کننده برای عمل به رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در امنیت غذایی مردم ضروری است تا بتوانیم از این شرایط، موفق و پیروز گذر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات باید روش‌ها و نهاده‌های جایگزین را پیدا کرده و برای حمایت از تولید نیاز به عزم جدی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: اصفهان اولین استانی است که روی (عملیات خوب کشاورزی) GAP پیاز و سیب زمینی کار کرده و شعار ارتقای سلامت را محقق کرده است برای اینکه اعتقاد داشتیم محصولی که دست مصرف‌کننده می‌رسد باید کیفیت خوبی داشته باشد.

کریمیان گفت: تولید یک بحث است اما کیفیت و سلامت موضوع دیگری است که حساس‌تر است  و قبل از کاشت تا مرحله بازیافت باید بر آن نظارت داشت. مصرف کننده باید از کیفیت محصول مطلع باشد و بداند محصولی که مصرف می‌کند سالم است یا نه.

کد خبر 363437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.