گله کارگردان زعفرانیه در اینستاگرام

خب همونطور که انتظار داشتم، روابط در سینمای ایران، حرف آخر رو میزنه و فیلم های مستقل این وسط نابود میشن. زعفرانیه، ١٤ تیر از طرف شورای عزیز انتخاب جشنواره رد شد و حتی در ده فیلم بخش نگاه نو هم جایی پیدا نکرد .

سید علی هاشمی که اولین ساخته سینمایی خود را با نام زعفرانیه، ١٤ تیر، برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده کرده بود، پس از آن که این فیلم در بخش مسابقه فیلم های اول پذیرفته نشد، با قراردادن عکسی از پشت صحنه فیلمش در اینستاگرام، اینگونه توضیح داده است:

خب همونطور که انتظار داشتم، روابط در سینمای ایران، حرف آخر رو میزنه و فیلم های مستقل این وسط نابود میشن. زعفرانیه، ١٤ تیر از طرف شورای عزیز انتخاب جشنواره رد شد و حتی در ده فیلم بخش نگاه نو هم جایی پیدا نکرد تا ثابت بشه که تهیه کننده و کارگردان مستقل توی این سینما، همیشه قربانی میشن، توی لیست دوستان از کمدی هجو قرار داره تا فیلمی که سال گذشته ساخته شده و در جشنواره رد شده، کاش حداقل دوستان جشنواره به قوانین خودشون احترام میذاشتن. 

شبنم مقدمی که به تازگی بازی در فیلم سینمایی خداحافظ دخترشیرازی به کارگردانی افشین هاشمی را به پایان رسانده، با پست کردن این عکس در اینستاگرامش، این توضیح را آورده است:

همه حتی خود افشین، این عکس را به بهانه پایان تدوین فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی منتشر کردن، من اما، حال و هوای عکس رو دوست دارم. تکرار رنگ سرخ رو در قاب، حال صورت دخترک، نور خاص و چشم نواز، شبیه نقاشی های کلاسیک. 

ساعد سهیلی که این روزها مشغول بازی در سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی است، تصویری از خود در این سریال را در اینستاگرامش قرار داده و نوشته است:

اسم من آرمینه، تو دانشگاه با کسی نزدیک نیستم، نه استاد، نه بچه ها. کامپیوتر میخونم، گرایش امنیت شبکه. . . الان یه مدته دیگه نمیدونم رشته ای که دارم میخونم قراره به چه دردم بخوره. . . بیشتر کارم هک کردنه، هک میکنم. . . هکرها رو هک میکنم. ( سریال نهنگ آبی ) 

شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها نمایش شایعه بی اساس را در مقام کارگردان بر روی صحنه دارد، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

دوست خوب، قلب زندگیست. به افتخار تمام دوستان خوب.

همراه با شهرام زرگر، نویسنده، مترجم  و استاد خوب که نمایشنامه شایعه بی اساس از نوشته های ایشون است و استاد نادر نادرپور که در این پروژه مشاور بنده بودند. بی شک بدون حضور ایشون، شایعه بی اساس شکل نمیگرفت. 

امید حاجیلی، خواننده مطرح پاپ، به بهانه سال نو میلادی، تصویری از خودش کنار یک درخت کریسمس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:

سال نو میلادی، بر تمام دوستان عزیزی که بهشون مربوط میشه و تمام دوستان عزیزم در همه جای دنیا مبارک باشه. انشالا سال خوب و پر برکت همراه با سلامتی و کلی انرژی مثبت برای همه باشه. 

کد خبر 363408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.