رونمایی از ایستگاه‌های مکانیزه دوچرخه تا خرداد ۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تا قبل از تابستان ۹۸ ایستگاه‌های مکانیزه دوچرخه شهر اصفهان رونمایی و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی صبح امروز ( چهارشنبه) در آیین بهره برداری از خدمات جدید ۱۵ دوچرخه سرا در شهر اصفهان اظهارکرد: امروز ۱۵ دوچرخه سرای شهر با خدمات کاملا جدید در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که این اتفاق مبارک با همکاری بخش خصوصی محقق شده است؛ یکی از باورهای مهم این است که هر جا بخش خصوصی ورود پیدا کرده، خدمات به نحو شایسته‌تری به شهروندان ارائه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در ۱۵ دوچرخه سرا انواع پاکروها، دوچرخه در مدل‌های مختلف، اسکوترهای برقی و موتورسیکلت‌های برقی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه سه دوچرخه سرا از جمع این ۱۵ دوچرخه سرا در محدوده ناژوان استقرار یافته است، گفت: تا خردادماه سال آینده ایستگاه‌های مکانیزه شهر اصفهان رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرکز دوچرخه سراها در حاشیه زاینده رود و محدوده مرکزی و تاریخی شهر است و سعی می‌کنیم ایستگاه های مکانیزه را نیز به محدوده مرکزی شهر آوریم.

صلواتی خاطرنشان کرد: تا پایان سال آینده ۵۰ ایستگاه دوچرخه شهر اصفهان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 363317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.