رعایت بیشتر قوانین رانندگی در هنگام بارندگی

امروز در حالی که شهروندان از بارش باران رحمت الهی بسیار خوشحال بودند، آمار تصادفات رانندگی در سطح معابر شهر افزایش چشمگیری داشت، واژگونی کامیونت در بزرگراه شهیدخرازی، واژگونی خودروسواری بر روی مجموعه پل‌های غدیر، تصادف نیسان با عابر پیاده و اتوبوس در خیابان ولی‌عصر از جمله این حوادث بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌دوشنبه ساعت۱۹- مسیر شمال به جنوب میدان شهدا به سمت تقاطع تختی همچنین مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در میدان احمدآباد مسیر ورودی به سمت خیابان بزرگمهر به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی، با ترافیک سنگینی مواجه شده است.  

وضعیت ترافیک در تمامی مسیرهای منتهی به زیرگذر میدان امام علی(ع)  تعریف چندانی ندارد به خصوص در خروجی این زیرگذر به سمت خیابان هاتف که تعداد زیادی از خودروها به دلیل حجم بالای ترافیک قادر به حرکت نیستند.

در حالی که در خیابان باغ گلدسته مسیر ویژه‌ای برای تردد دوچرخه‌سواران ایجاد شده است، در حال حاضر موتورسیکلت‌سواران زیادی از این مسیر برای پارک وسیله خود استفاده کرده و امکان تردد ایمن را از دوچرخه‌سواران شهر می‌گیرند.

قفل ترافیک را در بیشتر ساعات روز می‌توان در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده مشاهده کرد، در این مسیر به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT نیز برای رانندگان اهمیت چندانی ندارد.

ورودی شهر از سمت شمال به سمت خیابان کاوه و در ادامه تا میدان  ۲۵ آبان و شهدا ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود.

در مسیر شمال پل فردوسی تا میدان انقلاب رفت و آمدی روان برقرار شده، پارک دوبل خودروها در خیابان فردوسی تردد وسایل نقلیه را با کندی مواجه کرده است.

سه راه سیمین، بلوارکشاورز، میدان ارتش و خیابان چهارباغ بالا از وجود خودروها اشباع شده است، جریان ترافیک در خیابان شریعتی نیمه سنگین دیده می‌شود.

کد خبر 363174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.