از شیراز تا ایتالیا در اینستاگرام

سجاد افشاریان، شاعر، نویسنده و کارگردان در اینستاگرامش، تازه ترین سروده خود را به اشتراک گذاشته است.

سجاد افشاریان، شاعر، نویسنده و کارگردان با پست کردن عکسی از خود در اینستاگرامش، تازه ترین سروده خود را نیز به اشتراک گذاشته است:

بلد بودن چه خوب است

و من چه نابلدم

به تو ظلم می کنم

وقتی با تمام زبان های جهان

نام تو را عاشقانه صدا نمی کنم

این جواب هر سربرگردان تو بود

ابتدای جواب هر حرف

هر پلک پریدن

پلک پراندم تو را

قاصدک شادی های کوچک

و کوچ کرده ام به شیرازهای ایتالیا

تو که رفته باشی

دیگر فرقی نمی کند

بیروت باشم یا ایتالیا

 من به غروب های تنهایی تهران معتاد شده ام

مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون که سال گذشته اولین اثر سینمایی خود را به نام مصادره کارگردانی کرد، به تازگی بازی در فیلم من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی را به پایان رسانده است. او با انتشار تصویری از خود در این فیلم در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

تجربه سینما با بهنام بهزادی، پا گذاشتن در جغرافیای جدیدی است که بسیار شگفت انگیز است. انگار در دنیای تا ه ای قدم میگذاری که بسیار پیچیده و لایه لایه است. تمام این ها از دهن یک سینماگر باسواد، عاشق و پر از بینش تراوش می شود.

در خلاصه داستان من می ترسم آمده است: بدیش اینه که من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه . . . ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم که نمی تونم بمونم. 

الناز حبیبی، که با بازی در سریال دردسر والدین شناخته شد، با قرار دادن عکسی از خود در نمایش خروس لاری که به تازگی اجرای آن به پایان رسیده، در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

تمام لذت من از بازیگری لحظه هایی است که روی صحنه تاترم، این زیست مشترک و حقیقی، این زندگی که لحظه به لحظه در روح و جان جریان دارد، بازیگری را برای من معنا می کند. گاهی به اقتضای شرایط، مسایل و مصائب مختلف، به ناچار کارهایی را انجام می دهیم که انتخابشان بر خلاف میل است و علاقه . . . اما ثانیه ثانیه روی صحنه بودن به من بازیگر ثابت می کند که بازیگری بعنی خود معجزه و چه زیباتر و کامل تر می شود این تجربه وقتی کنار یک گروه همدل و درجه یک باشی. 

ستاره اسکندری، بازیگر، نیز به بهانه درگذشت ناصر انتطاری، صدابردار فقید سینمای ایران، تصویری از این هنرمند در ثفحه اینستاگرام خود قرار داده و اینگونه نوشته است:

زود . . . چقدر زود . . . ناصر خان انتظاری . . . چرا انقدر بیخبر ؟؟؟ 

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون، قسمت هایی از موزیک ویدیوی موج و دریا از بهنام صفوی، خواننده، را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و برای این خواننده این گونه آرزوی بهبودی و سلامتی کرده است :

برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنیم. بهنام جان، ما و نسیم و موج دریا، می مونیم بی تو غریب و تنها

زود بیماری رو شکست بده مرد، بمان و برایمان بخوان 

کد خبر 363162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.