وضعیت محصولات تولیدی مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز استاندارد است

نطنز- دبیر کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت سازمان برنامه و بودجه اصفهان گفت: محصولات تولیدی مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز به لحاظ استاندارد و کیفیت در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

حسن ابراهیمی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت سازمان برنامه و بودجه بر اساس آیین نامه شورای فنی سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان تشکیل شده و وظیفه آن بازدید از مراکز تولید مصالح ساختمانی است.

وی افزود: در این بازدیدها و بازرسی ها کیفیت و نحوه عملکرد کارخانه ها و محصولات تولیدی مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرد و در نهایت در یک گزارش کار به شورای فنی استان اصفهان ارسال می شود.

دبیر کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت سازمان برنامه و بودجه اصفهان گفت: برای نخستین بار است که این کارگروه از مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز بازدید می کند و امیدواریم همکاری با این دو مجتمع ادامه یابد.

وی با اشاره به وضعیت استانداردهای محصولات تولیدی در مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز تصریح کرد: در بررسی ها مطلوب بودن و با کیفیت بودن محصولات تولیدی مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز محرز شد.

جواد توکلی مدیر مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز  نیز در حاشیه این بازدید گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تولیدات مجتمع در بخش صادرات با رشد ۱۰۰ درصدی روبه رو بوده است.

وی افزود: با این افزایش در زمینه صادرات برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیر مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز به برنامه های آینده مجتمع اشاره کرد و گفت: توسعه واحدهای فولاد سازی، افزایش صادرات، تأمین مواد اولیه زیرشاخه و تأمین مواد اولیه تعداد زیادی از واحدهای صنعتی کشور از برنامه‌های آینده این مجتمع در جهت شکوفایی اقتصاد و اشتغالزایی است.

به گزارش ایمنا، کارخانجات شرکت فولاد نطنز در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتار در شهر صنعتی فولاد نطنز بنا شده و با داشتن مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا و دارا بودن خطوط نورد گرم قادر به تولید انواع میلگرد ساده و آجدار شاخه در سبدهایی از قطر هشت میلی‌متر تا ۳۲ میلی متر و میلگرد ساده و آجدار کلاف از نمره ۵/۵ میلیمتر تا ۱۶ میلیمتر و تولید انواع تسمه و چهار پهلوی فولادی و محصولات مفتولی است.

کد خبر 363140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.