چهارباغ، آرامش بیشتری را تجربه می‌کند

مدیر پروژه چهارباغ گفت: ورودی و خروجی پیاده‌راه چهارباغ برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه دائما کنترل می‌شود، اما تعداد مبادی ورودی بسیار زیاد است، بنابراین ورود وسایل نقلیه موتوری به صفر نرسیده است.

سعید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده راه چهارباغ نزدیک به ۱۸ تا ۱۹ مبادی ورودی و خروجی دارد که با تدابیر اتخاذ شده و اصلاحات فنی در قسمت های ویلچر رو تا حد زیادی از ورود وسایل نقلیه جلوگیری شده است.

وی افزود: البته استثناهایی برای عبور و مرور خودروهای امدادی و کسبه چهارباغ وجود دارد که تردد وسایل نقلیه آنان با هماهنگی قبلی انجام می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ تصریح کرد: بیشتر این موانع، فیزیکی است و در مبادی ورودی و خروجی فرعی وجود دارد اما در سه گذرگاه اصلی چهارباغ علاوه بر موانع فیزیکی،  نیروی انسانی نیز برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه مستقر هستند به علاوه این افراد تردد خودروهای امدادی یا برخی سکنه و کسبه چهارباغ را که دارای کارت تردد و شناسنامه دار هستند، کنترل می کنند البته نقص هایی وجود دارد، اما شرایط نسبت به قبل بسیار بهتر است.

سهرابی درباره روند پروژه چهارباغ گفت: نقشه پایه چهارباغ که بر اساس استانداردهای میراث فرهنگی است جمع بندی و برای تصویب به تهران ارسال شده است؛ طراحی مبلمان، روشنایی، نورپردازی و ارتقای کیفی جزییات کف چهارباغ نیز تا قبل از پایان امسال نهایی می شود.

وی اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه میانه چهارباغ از ابتدای سال آینده آغاز می شود و تلاش بر آن است در شش ماه نخست سال آینده، اقدامات محور کف شامل حوض، آبراه، روشنایی، مبلمان و نورپردازی به پایان برسد.

کد خبر 363115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.