خروج دام از شهرضا، دلیل گرانی گوشت!

شهرضا – رییس اتاق اصناف شهرضا گفت: متأسفانه خروج دام از شهرضا و صادرات آن به دیگر شهرها و حتی خارج از کشور، دلیل گرانی گوشت قرمز در شهرستان است.

ابراهیم سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به گرانی بهای گوشت و مرغ در این شهرستان، تصریح کرد: متأسفانه اقلامی که دولت برای تعدیل قیمت بازار عرضه می‌کند، بدون هماهنگی اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت مستمر از واحدهای صنفی ادامه دارد، تأکید کرد: اگر توزیع اقلام اختصاص یافته برای تعدیل بازار به اتاق اصناف واگذار شود از طریق چند واحد صنفی در مناطق مختلف انجام می‌شود تا همه مردم به آن دسترسی داشته باشند.

رییس اتاق اصناف شهرضا خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از فروشگاه‌های بزرگ به دلیل روابطی که در خارج از شهرستان و با مراکز توزیع و پخش دارد، اقدام به توزیع این اقلام می‌کند.

سبزواری با اشاره به گرانی قیمت مرغ، اظهار کرد: گرانی این کالا مربوط به شهرضا نیست و در مرکز استان با توجیه گرانی دان مرغ اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه خروج دام از شهرضا و صادرات آن به دیگر شهرها و حتی خارج از کشور دلیل گرانی گوشت قرمز در شهرستان است.

رییس اتاق اصناف شهرضا گفت: بازرسان اتاق اصناف امروز هم بازرسی‌های خود را ادامه می‌دهند و با مسئولان شهرستان هم رایزنی خواهیم کرد و آخرین نتایج را از طریق همین رسانه اعلام می‌کنیم.

کد خبر 363105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.