احداث پانزدهمین بازار روز کوثر در شهرک شهید کشوری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: "بازار روز کوثر ۱۵" در منطقه شش شهرداری اصفهان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در حال احداث است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی و فرآورده‌های لبنی، پروتئین و سایر نیازهای ضروری مردم و با اعمال برخی تغییرات در شیوه ارائه بازارهای روز به سبک فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام جدیدی را در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان آغاز کرده است؛ در این راستا بازارهای روز کوثر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای رفاه حال همشهریان احداث شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پانزدهمین بازار روز کوثر واقع در شهرک شهید کشوری در دست احداث است، اظهار کرد: "بازار روز کوثر ۱۵" با زیربنای۸۰۰۰ مترمربع است که از این میزان ۳۰۰۰ مترمربع به فضای فروشگاهی و ۵۰۰۰ مترمربع به پارکینگ اختصاص دارد.

مجیری ادامه داد: این بازار شامل یک طبقه پارکینگ در زیرزمین و فضای فروشگاهی و انبار در طبقه همکف است که با برآورد هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال در حال احداث است و به زودی در اختیار شهروندان اصفهانی به خصوص اهالی منطقه شش و ساکنان شهرک شهید کشوری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود و با توجه به اینکه این بازارها کالاها را بدون واسطه از تولید کننده خریداری میکند، کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با پنج تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا عرضه می‌کند.

‌مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای کنترل کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در بازارهای روز شهر اصفهان، عملکرد این بازارها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به صورت مداوم توسط ناظران و همچنین بازرسان نامحسوس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مجیری گفت: این سازمان نظارت ویژه‌ای بر چگونگی نگهداری مواد غذایی، مواد پروتئینی خام دامی نظیر گوشت، مرغ و ماهی و چگونگی رعایت موازین بهداشت محیط فردی و همچنین کیفیت کالاها دارد و از بروز هرگونه تخلف و تقلب در عرضه مواد خام دامی در سطح بازارهای تحت نظارت خود جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ است، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده و بازار روز کوثر ۱۵  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش میدهد و در مصرف سوخت و حاملهای انرژی صرفه‌جویی میشود.

کد خبر 362987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.