استفاده از ایده‌های شهروندان برای زیباسازی شهر در نوروز ۹۸

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری "ایده‌کاپ زیباسازی شهر اصفهان" با هدف ارائه ایده‌های شهروندان برای ایجاد محیطی سرزنده‌تر در شهر به ویژه در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد حسین قورچانی با اشاره به برگزاری "ایده‌کاپ زیباسازی شهری" در ۲۷ دی ماه سال جاری اظهار کرد: این ایده کاپ با محوریت موضوعات مختلف به ویژه زیباسازی ایام نوروز برگزار می‌شود و ایده‌ها و طرح‌های شهروندان را دریافت و بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر یک از شهروندان با محله خود به طور مستقیم در ارتباط هستند، ویژگی‌های محلات تشکیل دهنده شهر را به خوبی می‌شناسند و بنابراین ایده‌های آنان می‌تواند جهت دهنده برنامه‌های زیباسازی شهر اصفهان برای نوروز ۹۸ باشد.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان محورهای این ایده کاپ را " از خانه تکانی تا شهر تکانی"، " رفع نازیبایی های شهری"، "ایجاد محیط های بانشاط شهری" و " زیباسازی فضای شهری با الهام از فرهنگ نوروز" در قالب ارائه ایده و طرح عنوان کرد و گفت: این ایده کاپ با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

قورچانی با بیان اینکه شهروندان تا ۲۳ دی ماه فرصت دارند ایده‌ها و طرح های خود را به آدرس www.eventbox.ir ثبت کنند، ادامه داد: همه شهروندان می توانند ایده‌های خود را در این زمینه ارائه داده و در این ایده کاپ شرکت کنند.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نهایت به سه طرح و سه ایده برتر شهروندان جوایزی تعلق خواهد گرفت، گفت: طرح های برتر به صورت پایلوت از سوی سازمان زیباسازی اجرا می شود و چنانچه پاسخگوی نیاز شهر باشد استفاده می‌شود.

کد خبر 362986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.