دشمنان می‌خواهند امید به آینده را از ملت ایران بگیرند

دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت: دشمنان می‌خواهند امید به آینده را از ملت ایران بگیرند و دوران حکومت گذشته را خوب جلوه می‌دهند تا جوانان و نسل چهارمی‌ها نیز نسبت به ایام گذرانده خود بعد از انقلاب نه تنها افتخار نکنند، بلکه اظهار پشیمانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر، اظهار کرد: افتخار به گذشته و امید به آینده باید رویکردی در برگزاری جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشد، زیرا زحماتی که مردم در طول این ۴۰ سال کشیده‌اند، باید ثمرات آن نیز دیده شود.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند امید به آینده را از ملت ایران بگیرند و دوران حکومت گذشته را خوب جلوه می دهند تا جوانان و نسل چهارمی‌ها نیز نسبت به ایام گذرانده خود بعد از انقلاب نه تنها افتخار نکنند، بلکه اظهار پشیمانی کنند.

امام جمعه دهاقان با بیان اینکه برخی در فضای مجازی به خواسته دشمن دامن می زنند، گفت: برخی افراد طوری رفتار می کنند که به دیگران القا شود که پیروزی انقلاب اشتباه بود و با این تحلیل امید به آینده را در دل‌ها می میرانند و به جهت ایده آل خود می کشانند.

حجت الاسلام رضوانی از مسئولان درخواست کرد: با برپایی نمایشگاه، توانمندی ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بین مردم ترویج کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و بسیجیان باید به موضوع افتخار کنند، گفت: بسیجیان در برپایی تمامی برنامه‌های آیینی از جمله بزرگداشت دهه فجر و حماسه ۹ دی نقش بسزایی دارند.

کد خبر 362974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.