از اتوبوس تا اتاق تاریک حجازی در اینستاگرام

نصفه شب سر فیلمبرداری، یه تصویر کنار ایستگاه اتوبوس، پر از زندگی و شادابی و پر از نمک . . . پس چرا یهو این عکس زیبا یادآور غم و بغض میشه؟

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون که برای اولین بار با سریال ساعت شنی به شهرت رسید، با پست کردن این عکس در صفحه اینستاگرامش اینچنین نوشته است:

نصفه شب سر فیلمبرداری، یه تصویر کنار ایستگاه اتوبوس، پر از زندگی و شادابی و پر از نمک . . . پس چرا یهو این عکس زیبا یادآور غم و بغض میشه؟

حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است اجرای مسابقه پنج ستاره را برای آنتن تلویزیون بر عهده دارد، با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از اتفاقات تازه در این مسابقه خبر داده و نوشته است:

خب، مسابقه پنج ستاره، وارد فصل جدید با جوایز ویژه با اتفاقات تازه برای شما که همراه ما بودید. مثل همیشه پنجشنبه و جمعه ، ساعت ٢١.

برای شرکت در مسابقه و ثبت نام به عنوان تماشاچی باید اپلیکیشن ما رو دریافت و نصب کنید. از چه طریقی؟ کد دستوری ما رو شماره گیری کنید:

*3*555#

به دوستانی که عضو بشن، ٦٠ میلیون تومان جایزه جمعا برای سه نفر داده میشه و همچنین نفرات برتر، بدون قرعه کشی جایزه میگیرن و وارد مسابقه میشن.

لاله اسکندری که این شب ها سریال بی قرار به کارگردانی فلورا سام را روی آنتن شبکه دو داشت، با انتشار ویدیویی از قسمت آخر این سریال در صفحه شخصی اش نوشت: ممنون از علی زند وکیلی نازنین که با صدای زیبایش حال و هوای دیگری به سریال بی قرار داد و سپاس فراوان از همه دوستان عزیزی که در این مدت ، این مجموعه را دنبال کردند . . . امیدوارم که این سریال مورد توجهتون قرار گرفته باشه و یک خسته نباشید جانانه به فلورا سام عزیز و آقای اوجی مهربان که بیشترین زحمت رو برای این کار کشیدند و همه رفقای خوبم در پشت دوربین و جلوی دوربین که باعث شدند این کار دیده بشه.

هادی حجازی فر، بازیگری که با فیلم ایستاده در غبار به اهالی سینما معرفی شد، با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرامش اینگونه نوشت؛

تمام فعل های جهان، بی دلیل و مصلحت که اتفاق بیفتد ارزش صرف کردن دارند و گرنه گریستن، خندیدن، جنگیدن، دوست داشتن، گریختن و یا ماندن های پُر دلیل که فراوانند.

روح الله حجازی، کارگردان سینمای ایران که این روزها فیلم اتاق تاریک را بر روی پرده سینماها دارد، با پست کردن ویدیویی در صفحه اینستاگرامش، به حواشی اکران خصوصی این فیلم پرداخته است:

اکران خصوصی فیلم سینمایی اتاق تاریک ، چهارشنبه شب با حضور مهمانان در پردیس سینما گالری ملت تهران برگزار شد. در این مراسم که شاهین صمدپور اجرای آن را بر عهده داشت، موضوعاتی را پیرامون کودک آزاری بیان کرد. همچنین روح ا. . . حجازی، کارگردان اتاق تاریک هم با اشاره به جلوگیری از ادامه پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم، صحبت هایی را مطرح کرد. فیلم اتاق تاریک ، هم اکنون در سینماهای کشور روی پرده است. روند صعودی تماشاگران این فیلم ادامه دارد.

کد خبر 362955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.