"باشو غریبه کوچک" در اینستاگرام صدرعاملی

"ایران سرزمین ماست. ما از یک آب و خاک هستیم. ما فرزندان ایران هستیم" کاش همون وقت که "باشو" این‌ها را بر پرده بزرگ و عریض سینما می‌خواند و بغض می‌کرد و می‌گریست، همه ما از عمق جانمان می‌فهمیدیم.

رسول صدرعاملی، کارگردان نامی سینمای ایران، به مناسبت سالروز تولد بهرام بیضایی، قسمت هایی از فیلم ماندگار "باشو، غریبه کوچک" ساخته این فیلمساز را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آورده است:

"ایران سرزمین ماست. ما از یک آب و خاک هستیم. ما فرزندان ایران هستیم" کاش همون وقت که باشو این ها را بر پرده بزرگ و عریض سینما می خواند و بغض می کرد و می گریست، همه ما از عمق جانمان می فهمیدیم. بیشتر از ما همه متولیان و مسوولان و مدیرانی که تازه به حاکمین ایران رسیده بودند به جانشان می نشست که باشو چه می گوید و این همه بغض از کجا می آمد. نفهمیدند ولی همین سه جمله ساده را. تولدتان مبارک آقای بهرام بیضایی و جایتان در قلب و دل ما خالی نباشد و نیست

الناز شاکردوست که پس حادثه ای که در پشت صحنه فیلم پیلوت گرفتار آن شده بود، مدتی را دور از عرصه بازیگری سپری کرد، به تازگی بازی در فیلم من می ترسم، ساخته بهنام بهزادی را به پایان رسانده است. او با انتشار تصویری از خود در این فیلم، در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

امروز نسیم من می ترسم به انتها رسید. تجربه ای جذاب، حاصل قلم توانا و نگاه دقیق بهنام بهزادی عزیز که همراه با گروهی صمیمی و کاربلد ، لحظه های دلچسب، صمیمی و تجربه ای نو برایم رقم زد و من ، نسیم من می ترسم، یک لحظه هم نترسیدم. حالا اما بی صبرانه منتظرم تا حاصل نهایی کار را ببینم

رضا یزدانی، خواننده محبوب کشورمان، که به زودی تور کنسرت هایش را در سراسر ایران آغاز می کند با پست کردن تیزری انیمیشن در صفحه اینستاگرامش، این گونه توضیح داده است :

فروش بلیط تمدید کنسرت ٢٠ سال با رضا یزدانی آغاز شد. این کنسرت با تغییرات چندین ترک اجرا خواهد شد. ٢ ترانه جدید و ٢ ویدیو کلیپ جدید تا قبل از کنسرت منتشر میشه. تاریخ تور ٢٠ یال با رضا یزدانی در شهرهای دیگر هم به زودی اعلام میشه

مهدی پاکدل، بازیگر اصفهانی تاتر، سینما و تلویزیون ، به مناسبت آغاز فصل زمستان، این عکس را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و نوشته است :

زمستان آرام آرام، حجم سنگین سپیدش را چون ملحفه ای در دستان مادر، به نرمی روی زمین می کشد و ما همچنان چون اجدادمان، به خواب فرو رفته ایم

لاله صبوری، بازیگر تاتر و تلویزیون، پس از عیادت از حسین محب اهری که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد، این عکس را در اینستاگرام خود پست کرده و آورده است:

حال محب اهری خوب است خدا را صد هزار مرتبه شکر. امیدوار است و ماه. برایش نرگس بردم، مثل خودم عاشق نرگس است. کلی ادویه های خالص، مربای خانگی ، آل زرشک و . . . همراهم کرد. خدا برایمان نگهش دارد، سالم و سر حال . . . می گفت: هفته دیگر می آیم سر تمرین تاتر، قرار ایت نقش نوح را بازی کنم. . . زود خوب می شوم و می آیم . . . لطفا زودتر بهتر شو . . . 

کد خبر 362735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.