آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان تهران

مشاور وزیر بهداشت تعداد مصدومین بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان‌ها را ۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: هشت نفر از مصدومان این حادثه مرخص شدند و هشت نفر حال عمومی نامناسب دارند و در ICU این بیمارستان‌ها بستری هستند.

به گزارش ایمنا، زارع نژاد با اشاره به این که ۱۶ نفر از مصدومین این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، گفت: از این تعداد ۷ نفر مرخص شده اند که چهار نفر خانم و سه نفر آقا هستند و هفت مصدوم نیز در بخش ICU  بستری که حال عمومی چهار نفر مناسب نیست و دو نفر به بخش منتقل شدند.

وی تعداد مصدومان بستری شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ره) را پنج نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، دو نفر به بخش منتقل شده، یک نفر مرخص و دو نفر در ICU بستری که حال یکی از آنها وخیم است.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات درمانی و اعمال جراحی صورت گرفته برای مصدومین، گفت: از تعداد پنج مصدوم انتقالی به بیمارستان حضرت رسول سه نفر آقا و دو نفر خانم هستند.

وی افزود: دو نفر از مصدومان این حادثه با شکستگی های متعدد در بخش ICU یمارستان شریعتی بستری هستند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و کلیه مراحل درمانی و اعمال جراحی لازم برای مصدومین در حال انجام است.

زارع نژاد با اشاره به این که چهار نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان عرفان نیایش بستری بودند، گفت: یک نفر از مصدومان بدحال، صبح امروز فوت کرد و دو نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم دچار شکستگی های جزئی است که حال عمومی مناسبی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تعدد، نوع شکستگی‌ها و آسیب‌های ایجاد شده برای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نشان دهنده شدت زیاد این حادثه است و تیم درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی مصدومین بویژه نجات جان مصدومین بدحال به کار بسته است.

کد خبر 362678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.