از نخستین آلبوم فرهاد مدیری تا فیلم قاسمخانی در اینستاگرام

خب اینم از فرهاد جان مدیری با نام هنری فرواگ. آلبوم آماده است، آلبومی که بسیار برایش زحمت کشیده شده و من بسیار دوستش دارم و البته به زودی منتشر خواهد شد و خوشحالم که بگم منتظر یک اثر برای هنر باشید.

علی اوجی که پیش از این به عنوان مدیر تولید در تلویزیون شناخته میشد، با مجموعه های مهران مدیری بازیگری را نیز تجربه کرد. ازدواجش با نرگس محمدی ( بازیگر ) ، او را بیش از پیش در معرض دید قرار داد و خیلی ها او را یکی از مهره های اصلی در دعوت از مهمانان برنامه دور همی می دانستند. او با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرامش، خبر از انتشار آلبوم موسیقی فرهاد مدیری، پسر مهران مدیری، داده و نوشته است:

خب اینم از فرهاد جان مدیری با نام هنری فرواگ. آلبوم آماده است، آلبومی که بسیار برایش زحمت کشیده شده و من بسیار دوستش دارم و البته به زودی منتشر خواهد شد و خوشحالم که بگم منتظر یک اثر برای هنر باشید. 

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون که تا همین اواخر، محله گل و بلبل را بر روی آنتن تلویزیون داشت، این شب ها در نمایشی با عنوان شب، در کنار سروش جمشیدی، نقش آفرینی میکند. این بازیگر با پست کردن تیزر این نمایش در صفحه خود ، توضیحاتی پیرامون این نمایش آورده است:

نمایش شب از دوم دی در تاتر شهرزاد، ساعت بیست و یک.

نویسنده و کارگردان: صحرا فتحی، بازیگران: سروش جمشیدی، بهنوش بختیاری. تهیه کننده: محمد قدس، صحرا فتحی. 

مارال فرجاد، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون و دختر جلیل فرجاد ( بازیگر ) که حضور بر روی صحنه تاتر را به سینما و تلویزیون ترجیح میدهد، این روزها مشغول تمرین نمایش تازه ای است با عنوان وقتی خروس غلط می خواند. او با قرار دادن این عکس در  صفحه اینستاگرامش اینگونه نوشته است:

چه روزهای خوبیست در کنار آقای حسین پاکدل عزیز تمرین کردن. وقتی که کارگردان هم علی جان شمس باشه. به زودی در ایرانشهر. 

محراب قاسمخانی، نویسنده طنز سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی کارتونی از خود در کنار منیژه حکمت و بزرگمهر حسین پور در اینستاگرامش نوشته است:

فیلم سینمایی ملودیکافه، پس از دریافت پروانه ساخت و اتمام مراحل پایانی نگارش فیلمنامه که حدود یک سال به طول انجامید و در صورت عدم قتل نویسنده به دست تهیه کننده، به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم چیز خاصی نیامده جز اینکه : سینما و موسیقی هر وقت توی جای درست به هم رسیدن، جادو اتفاق افتاده.

به منظور ایجاد هیجانات کاذب و لوس بازی های بیخودی، نام سایر عوامل، به صورت قطره چکانی، اعلام خواهد شد. 

بهاره رهنما که مدتی است با اقدامات عجیب و غریبش از انتشار عکس های مراسم ازدواج دومش گرفته تا جشن تولد خود و دخترش و . . . در فضای مجازی، حسابی گرد و خاک به پا کرده است، با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرامش، اینگونه توضیح داده است:

بهار و بهار، من و مشاور تغذیه عزیزم، بهار غفاری. ضمن آرزوی زمستانی پر از قصه و  خالی از غصه برای شما فالورهای جان دل، همگی شما عزیزان را به دوست داشتن خود دعوت می کنیم. با جسم و روح سبک تر و آزادتر، دنیای زیباتری را تجربه کنیم. 

کد خبر 362485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.