اولین گوشی سامسونگ با سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر معرفی می شود

بر اساس اطلاعات جدیدی که یکی از افشاکنندگان چینی اطلاعات محصولات تکنولوژی در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرده‌است، سامسونگ در حل توسعه و ساخت گوشی با نام Galaxy A10 است که در گروه محصولات میان‌رده به سمت بالا قرار گرفته و ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.

به گزارش ایمنا به نقل شهر سخت افزار، یکی از جالب‌ترین ویژگی ‌هایی که طی سال 2018 به دنیای اسمارت‌فون‌ها وارد شده استفاده از سیستم سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بوده است. خبرهای جدیدی حاکی از آن است که سامسونگ که تا به امروز در مقابل استفاده از این تکنولوژی مقاومت می‌کرده است قصد دارد تا در سالی آینده میلادی گوشی Galaxy A10 را با استفاده از این سنسور روانه بازار کند.

یکی از اولین ویژگی‌های این گوشی، استفاده از سنسور اثر انگشت یکپارچه در زیر نمایشگر دستگاه است. همانطور که گفتیم در صورت ارائه محصولات نهایی با این ویژگی‌ها، Galaxy A10 اولین گوشی سامسونگ با قابلیت استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود.

a8s1.jpg

البته این کاربر چند روز پیش نیز خبر جالبی را منتشر کرد که نشان از برنامه‌های سامسونگ برای عرضه گوشی سری Galaxy A با چیپست قدرتمند Snapdragon 845 داشت و به همین خاطر ممکن است این نسخه همان Galaxy A10 باشد که امروز در مورد آن صحبت می‌کنیم. البته نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است قیمت تمام شده نسبتاً زیاد این دستگاه باید باشد. پیش از این سامسونگ قیمت حدودی 450 دلار را برای گوشی گلکسی A8s اعلام کرده است و با این اوصاف باید Galaxy A10 قیمتی به مراتب بالاتر و در حدود 500 دلار داشته باشد که مسلماً این قیمت بسیار بالا برای یک گوشی که چیزی بین میان‌رده ها و پرچمداران است در بسیاری از بازارها طرفداران زیادی نخواهد داشت.

به هر حال به مانند رویه گذشته در مورد این گوشی نیز نمی‌توان صحبت زیادی مطرح کرد و بهتر است منتظر رسیدن نمایشگاه‌های آینده مانند CES 2019 و MWC 2019 باشیم.

کد خبر 362377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.