بیلان عملکرد نظام با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست

خوانسار- معاون فرماندار خوانسار گفت: با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها؛ استقامت مردم قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عبدالله صانعی امروز (یکشنبه) در ستاد بزرگداشت ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی روز ولایت مداری، استقامت و بصیرت ملت ایران است که باید تمام مولفه‌های مهم برای استمرار و بقای انقلاب باید لحاظ شود.

وی گفت: امروز باید روحیه امید بخشی، ارزش و عظمت ولایت که ستون محکم انقلاب است و می‌تواند اجتماع را به سعادت مطلق برساند در بین مردم تبیین شود.

معاون فرماندار خوانسار با بیان این‌که به سخنان مسئولان ارشد نظام که در تریبون‌ها گفته می‌شود باید توجه ویژه شود، افزود: نباید در بین مسئولان اختلاف ایجاد شود، با وحدت، بصیرت و با روشنگری دوران تحریم‌ها را می‌توانیم پشت سر بگذاریم.

صانعی تأکید کرد: در دوران انقلاب برای براندازی نظام با تمام ترورها و تحریم‌ها نتوانستند کاری انجام دهند، جریان انقلاب جریانی است که برای حفظ آن جوانان این مرز و بوم جان خود را نثار می‌کنند.

وی ادامه داد: کارگزاران نظام در دوران انقلاب عملکرد خوبی دارند که این مهم موجب سرافرازی ایران شده است و در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمانی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و صنعت و خدمات با توجه به تحریم‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

معاون فرماندار خوانسار گفت: با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها، استقامت مردم قابل تحسین است، علی‌رغم همه محدودیت‌ها بیلان نظام جمهوری اسلامی در این ۴۰ ساله قابل مقایسه با کشورهایی که قدمت ۲۰۰ سال دارند، نیست.

ولایت نقش کلیدی در وحدت آفرینی جامعه دارد

در ادامه مجتبی مجتهدی، بخشدار مرکزی شهرستان خوانسار اظهار کرد: ولایت و بصیرت دو مقوله حساس است که در صدر اسلام و در طول تاریخ و قبل انقلاب نیز تاثیر بسزایی در رخدادها داشته است.

وی افزود: قبل از انقلاب علمای دینی از جمله آیت الله میزای شیرازی، آیت الله مدرس و آیت الله شیخ فضل الله نوری در نقش وحدت آفرینی قدم برداشتند و در برابر رفتار رژیم شاه واکنش نشان دادند.

بخشدار مرکزی شهرستان خوانسار با بیان اینکه ولایت نقش کلیدی در وحدت آفرینی جامعه دارد، گفت: در مراسم برگزاری ۹ دی باید سخنانی بیان شود که رویش‌های نظام بیشتر از ریزش‌‎های آن باشد، طوری عمل کنیم که نگاه‌ها، نگاه‌های وحدت آفرین باشد.

یوم الله به معنای پیروزی حق بر باطل است

حمیدرضا مجیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار در این آیین اظهار کرد: در ایام الله ۹ دی اتفاق بزرگی رقم خورد و پشت پرده جریان دشمن در براندازی انقلاب اسلامی در دنیا آشکار شد.

وی افزود: باید اتفاقات و وقایعی که در جریان حماسه ۹ دی سال ۸۸ افتاده است در بین نسل نوجوان از زوایای مختلف روشنگری شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: در همین راستا سعی می‌کنیم در طول یک هفته برنامه‌های روشنگری برای تمام اقشار مختلف مردمی در سطح مساجد با محوریت پایگاه‌های بسیج برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه قیام مردم در ۹ دی علیه فتنه گران و دشمنان دین بود، اضافه کرد: می‌توانیم در فرستادن هادیان سیاسی و مروجان روشنگری برای سخنرانی در مدارس همکاری ‌کنیم.

مجیری افزود: یوم الله به معنای پیروزی حق بر باطل است، در برهه کنونی باید روشنگری بیشتری در زمینه حماسه ۹ دی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان پیشرو در حماسه آفرینی ۹ دی ۸۸ بود گفت: امسال باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا سالروز این حماسه بزرگ را گرامی بداریم.

کد خبر 362276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.