هوای اصفهان ۶ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای اصفهان بین سه تا شش درجه کاهش می‌یابد و این روند کاهشی نیز ادامه خواهد داشت.

فاطمه‌زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، سامانه بارشی تا عصر امروز از مناطق شرق و شمال استان خارج می‌شود و بارش های پراکنده برف و باران را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای روزهای شنبه و یکشنبه جوی نسبتاً پایدار برای استان پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص میانگین  دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوا سه تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و این روند کاهشی ادامه خواهد داشت.

 سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۳ درجه  و در خنک‌ترین ساعات نیز به دمای دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی فریدونشهر با  ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک و اصفهان با ۱۳ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 362217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.