عملیات عمرانی چند پروژه جدید در اصفهان آغاز می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه در آینده نزدیک حفاری تونل خط دو مترو رسماً آغاز خواهد شد، گفت: عملیات عمرانی چند پروژه جدید طی دو هفته پیش رو در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه در آینده نزدیک حفاری تونل خط دو مترو رسماً آغاز خواهد شد، اظهار کرد: فعالیت در احداث چند ایستگاه خط دو مترو بسیار خوب پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ شهرداری در شب یلدا برنامه‌های ویژه ای برای پاک‌بانان، همان شب زنده‌داران شهر تعریف کرده بود، افزود: بامداد روز گذشته به احترام پاک‌بانان که شب زنده‌داران شهر هستند، جشن شب یلدا برگزار شد و مدیران شهری و اعضاء شورای شهر در مناطق ۱۵ گانه به احترام این مردان شریف و باعزت به محل کار آنها رفتند و در کنار آنها شب یلدا را جشن گرفتند.

شهردار اصفهان به تمام پاک‌بانان شهر و سایر خدمتگزاران از جمله آتش‌نشانان، نیروهای نظامی و انتظامی، پرستاران، رانندگان و کارکنان پروژه هایی که در شب انجام می‌شود، خسته نباشید گفت و تاکید کرد: خوشختانه شهر در تمام حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، خدماتی و شهرسازی زنده و پویا است.

نوروزی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته چند پروژه مهم از جمله سینما ساحل با ۹ سالن  و ۱۰۰۰ صندلی افتتاح شد که در این سینما دو سالن مخصوص کودکان، یک سالن روباز و هفت سالن دیگر مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار اصفهان اظهارکرد: طی دو هفته آینده چند پروژه جدید گلنگ‌زنی خواهد شد و چند اتفاق مهم در بخش حمل و نقل اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در زمینه فرهنگ ترافیک در کشور به عنوان شهرداری برتر شناخته شد و در یک همایش ملی توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفت، تصریح کرد: این موفقیت را که نتیجه تعامل مردم و شهرداری است، به تمام شهروندان تبریک گفته و امیدوارم با تداوم همکاری مردم، فرهنگ ترافیک تقویت شود.

کد خبر 362191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.