کاهش قیمت ارز باید بر بازار اثر بگذارد

تیران-امام جمعه تیران‌ و کرون گفت: کاهش قیمت ارز باید بر آرامش بازار و کاهش قیمت اجناس اثر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در قیمت ارز، اظهار کرد: کاهش قیمت ارز باید بر آرامش بازار و کاهش قیمت اجناس اثر بگذارد و مسئولان برای تحقق این موضوع برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

وی افزود: کمترین افزایش در قیمت ارز بازار را متلاطم می‌کند اما کاهش آن وضع بازار را آرام نکرد و معیشت مردم را بهبود نبخشید که باید نظارتها و رسیدگی به مشکلات افزایش یابد.

امام جمعه تیران‌ و کرون با بیان اینکه ایجاد جو روانی علیه نظام نقطه کانونی و هدف دشمنان است، تصریح‌ کرد: در جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان با ایجاد فضای ناامیدی در جامعه دنبال تحقق نارضایتی مردم از نظام و بزرگنمایی مشکلات هستند.

وی ادامه داد: تغییر در تحلیل‌های مردم نسبت به نظام و مشاهده مشکلات بدون توجه به رویش‌ها و پیشرفت‌های کشور وسیله‌ای برای ایجاد ناامیدی از نظام و کاهش حمایت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که باید در این شرایط مراقبت کرد.

حجت الاسلام رشیدیان القای مشکلات و بزرگنمایی معضلات را عامل بدبینی‌ها دانست و گفت: مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه و مسئولان نیز برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور برنامه ریزی و تدبیر ویژه را با وجود چنین فضایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برجام بدون آمریکا نیز نیازمند مراقبت و توجه ویژه مسئولان است، افزود: مشارکت و تعامل اقتصادی با اروپا باید با هوشیاری همراه باشد زیرا سران این کشورها نیز معلوم نیست که با ما همراهی داشته باشند و متعهد به اجرای برنامه‌ها باشند.

امام جمعه تیران خاطرنشان‌ کرد: باید فضای مشارکت و تعامل برای فعالیت‌های اقتصادی با دنیا باز شود اما برای این اقدام نیاز به توجه و هوشیاری در جهت جلوگیری از مشکلات و بی تعهدی طرف‌های مقابل است.

وی به عقب نشینی آمریکا و عربستان در بحرین اشاره کرد و گفت: سنای آمریکا دولت این کشور را به خروج از بحرین ملزم کرد که این عقب نشینی با شکست عربستان و آمریکا همراه است و بحرین با استقامت و ایستادگی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام رشیدیان شکست بین دولت های عربی به مدیریت عربستان را فرصتی برای پیروزی گروه‌های مقاومت دانست و اذعان داشت: عربستان خود را ارشد کشورهای عربی می‌داند و با همه ادعا نسبت به اسلام و قرآن اما به ملت مظلوم دنیا ظلم می‌کند.

کد خبر 362156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.