یلدای اصفهانی‌ها بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر فعالیت خود را در دو بخش آغاز خواهد کرد که بر این اساس برای اکثر مناطق استان بارش و شرایط مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش زا در دو بخش است که از عصر  پنجشنبه ۹۷/۹/۲۹  آغاز و تا اواسط روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر این اساس فعالیت موج نخست، از  امشب تا اوایل روز جمعه در نواحی غرب، شمال غرب  با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، افزود:  دامنه فعالیت موج دوم طی اواخر روز جمعه تا اواسط روز شنبه؛ در مناطق شمال، شرق و تا حدودی مرکز استان نیز گسترده خواهد شد که به صورت بارش برف و باران، شرایط مه آلودگی و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: لازم ذکر است که با خروج این سامانه طی روزهای شنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما بین پنج تا شش درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرمترین ساعات به دمای ۱۳ درجه و در خنک‌ترین ساعات نیز به دمای دو درجه سانتی گراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوربیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 362062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.