ایجاد ایستگاه‌های ویژه ورزش بانوان در شهرضا

شهرضا – رییس هیئت ورزش‌های همگانی شهرضا گفت: تا پایان امسال، ایستگاه‌های ویژه ورزش بانوان در پنج منطقه شهرضا ایجاد می‌شود.

احمدرضا مناقبی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در شهرضا با تأکید بر ضرورت ترویج وزرش‌های همگانی بین اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: باید فعالیت‌های ورزشی که به صورت پراکنده برگزار می‌شود را به صورت منسجم برگزار کنیم تا دیگران نیز برای ورزش تشویق شوند.

وی از افزایش ایستگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان در پنج منطقه شهرضا خبر داد و افزود: نخستین ایستگاه ورزشی ویژه بانوان در ۲۸ آذرماه در سالن حجاب تأسیس می‌شود.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی شهرضا با بیان اینکه ایستگاه دوم ورزش بانوان هفته آینده در ورزشگاه شهید طحانی راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: با ایجاد این دو ایستگاه، بانوان شهرستان می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت هفت تا هشت صبح در این دو ورزشگاه به صورت رایگان ورزش کنند.

مناقبی از افزایش ایستگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان در خیابان پاسداران و منطقه سروستان خبر داد و یادآور شد: فعالیت‌های ویژه ورزشی در در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی بانوان در دهه فجر و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در سالروز شهادت شهید همت از دیگر برنامه‌های این هیئت تا پایان امسال است.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی شهرضا تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی، زیر نظر ۵۰ مربی خانم و حدود چهار مربی آقا در رشته‌های مختلف این هیئت فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص شهرضا با شرکت ۹۰ ورزشکار معلول و بیمار در سالن عفاف این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 361846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.