تسریع در اصلاح شبکه آبرسانی روستایی ضروری است

نماینده خوانسار در شورای اسلامی استان اصفهان با انتقاد از به تعویق افتادن اصلاح شبکه روستایی گفت: مدام آن‌ را به تعویق می‌اندازند و پروژه‌ها آنقدر به تعویق می‌افتد که دولت‌های بعدی هم پاسخگوی اجرای آن نیستند و مردم در این زمینه نارضایتی بسیاری دارند.

محمدتقی اورعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مشکلات این شهرستان در حوزه روستایی اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر بی‌توجهی بسیاری به روستاها شده تا حدی که روستاییان تولید کننده، امروز به شهرها مهاجرت کرده و این امر برای شهرها دردسرساز شده است.

وی درخصوص مشکلات حوزه آب تصریح کرد: مهم‌ترین چالش کل استان اصفهان بحث آب است تا حدی که نمایندگان استان هم برای این موضوع استعفا دادند.

نماینده شهرستان خوانسار در شورای استان در خصوص استعفای نمایندگان گفت: اگر این استعفا به نفع ماست باید از آنها حمایت شود و اگر به ضرر ماست باید به نمایندگان  در مورد مضرات آن تذکر داده شود.

اورعی در خصوص مشکلات حوزه آب در شهر خوانسار گفت: در این شهرستان شرکت آب منطقه‌ای در ابتدا قول ۲۰۰ لیتر آب بر ثانیه را داد در حالی که امروز ۷۹ لیتر در ثانیه آن هم در عرض سه ساعت آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نمایندگان مردم هر روز در معرض مطالبه‌گری آنها هستیم، تصریح کرد: در بسیاری از مباحث متاسفانه بین شهرستان‌ها تبعیض قائل می‌شوند، چرا باید مصوبات آب استان تا کنون اجرا نشده باقی بماند و چرا باید موضوع آب که یک موضوع حیاتی، زیستی و اجتماعی است را به موضوعات سیاسی مربوط کنیم.

نماینده شهرستان خوانسار در شورای استان با انتقاد از به تعویق افتادن اصلاح شبکه روستایی گفت: مدام این اصلاح شبکه را به تعویق می‌اندازند و پروژه‌های شهری آنقدر به تعویق می‌افتد که دولت‌های بعدی هم پاسخگوی اجرای آن نیستند و مردم در این زمینه نارضایتی بسیاری دارند.

وی با اشاره به لزوم پیگیری جدی موضوع آب در شهرستان‌ها گفت: امروز شهرستان‌هایی که خود در کنار آب هستند از آب بی‌بهره‌اند و باید بر برداشت از چاه‌های کشاورزی نظارت بیشتری شود.

کد خبر 361829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.