فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در دی ۹۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده‌به‌خدمت به تاریخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایمنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده‌به‌خدمت به تاریخ یکم دی‌ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام‌شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل موردنیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رؤیت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

کد خبر 361779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.