تصادف زنجیره‌ای در سه راه نقشینه

لحظاتی قبل در مسیر شمال به جنوب سه راه نقشینه سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر تصادف کرده و این حادثه رانندگی باعث قفل ترافیک در این مسیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌دوشنبه ساعت ۱۹- در مسیر جنوب به شمال پل غدیر محور ورود به بزرگراه شهیدصیاد شیرازی حجم انبوهی از خودروها مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، میدان انقلاب مسیر ورود به خیابان کمال اسماعیل رفت و آمد متعادلی وجود دارد، در خیابان بزرگمهر حدفاصل خیابان بلال تا میدان احمدآباد به دلیل پارک دوبل خودروها ترددها به کُندی صورت می‌گیرد.

در خیابان مسجدسید و چهارراه تختی رفت و آمد خودروها روان است، در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

خیابان‌های جی و پروین ترافیک سنگینی دارد، مشابه این وضعیت را می‌توان در مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط مشاهده کرد.

مسیر شرق به غرب خیابان سعادت‌آباد به سمت تقاطع فرایبورگ تردد خودروها به دلیل توقف‌های گاه و بی‌گاه خودروهای مسافربر شخصی به کُندی انجام می‌شود.

شمال پل فردوسی مسیر حرکت به سمت میدان انقلاب نیمه سنگین است، و یکی از مسیرهایی که رانندگان به طور معمول وقت خود را در ترافیک هدر می‌دهند نیز مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی است.

لحظاتی قبل در مسیر شمال به جنوب سه راه نقشینه سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر تصادف کرده و این حادثه رانندگی باعث قفل ترافیک در این مسیر شد.

گرداگرد میدان قدس بی‌نظمی در تردد خودروها مسیری برای حرکت مشاهده نمی شود، در میان خودروهای متوقف شده در ترافیک، تنها موتورسواران می‌توانند حرکت کنند و خود را از ترافیک نجات دهند.

کد خبر 361764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.