لاریجانی در مورد آب شرب اصفهان با رییس جمهور رایزنی می‌کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس مجلس بعد از شنیدن سخنان چند تن از نمایندگان اصفهان وعده داد همین امروز در مورد مشکل آب شرب اصفهان با رییس جمهور صحبت کند.

ابوالفضل ابوترابی در تشریح جلسه امروز نمایندگان مستعفی استان اصفهان با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایمنا گفت: در این جلسه بنده و آقایان موسوی لارگانی و کامران در مورد مشکل آب شرب استان اصفهان صحبت کردیم.

وی افزود: در صحبت‌های خود به این مسأله اشاره کردم که تأمین آب آشامیدنی در حال حاضر به یکی از مشکلات جدی استان اصفهان تبدیل شده است. این در حالی است که اولین وظیفه حاکمیت این است آب آشامیدنی را برای همه مردم کشور نه فقط مردم اصفهان تهیه و فراهم کند.

ابوترابی تأکید کرد: بر همین اساس این مسأله مطرح شد که لازم است بودجه‌ای برای سامانه دوم آب آشامیدنی اختصاص یابد؛ چرا که در صورت بی توجهی، این مسأله می تواند خطر بالقوه ای برای ۵ میلیون جمعیت استان اصفهان باشد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون خاطر نشان کرد: آقای لارگانی و کامران نیز در صحبتهای خود به جلسات گذشته‌ای که نمایندگان اصفهان با رؤسای جمهور، معاون رییس جمهور و خود آقای لاریجانی با حضور آقای اردکانیان در دفتر ایشان داشتند، اشاره و تأکید کردند در شرایط کنونی وضعیت آب اصفهان به مرز خطرناکی رسیده که اگر اقدام جدی برای آن صورت نگیرد و خدا کمک نکند، در تابستان آینده قطعا برای ۵ میلیون نفر جمعیت استان آب آشامیدنی وجود نخواهد داشت. 

ابوترابی جلسه امروز با رییس مجلس شورای اسلامی را خوب و مفید ارزیابی کرد و افزود: در این جلسه در مورد آب آشامیدنی قول‌های خوبی داده شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای لاریجانی قول دادند همین امروز صحبت‌های نمایندگان اصفهان در مورد میزان جدی بودن بحران آب آشامیدنی را با رییس جمهور مطرح و تلاش کنند راه حلی مفید برای آن پیدا کنند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مورد وضعیت استعفای نمایندگان اصفهان نیز خاطر نشان کرد: فعلا نمایندگان اصفهان منتظرند تا ببیند صحبت‌های آقای لاریجانی با رییس جمهور به چه نتیجه‌ای می رسد و بعد بر اساس نتایجی که ایشان اعلام کردند، تصمیم می گیریم. 

کد خبر 361716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.