خدمت به مردم در زمره بهترین عبادات است

شهرضا – نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: خدمت به مردم در زمره بهترین عبادات است و مسئولان باید از فرصت ایجاد شده در حکومت اسلامی به این منظور، بیشترین استفاده را بکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاده در آیین تجلیل از کارکنان بازنشسته جهاد کشاورزی شهرضا، اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد قرن حاضر، زمینه ترویج معارف اسلامی و عمل به احکام این شریعت مقدس را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی، تلاش انبیای الهی و ائمه را به نتیجه رساند، تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگر بیگانگان را از منابع کشور کوتاه و استقلال همه‌جانبه کشور را تأمین کرد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان تأکید کرد: دشمنان از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اقداماتی همچون تحریم اقتصادی، تحمیل جنگ هشت‌ساله، ترور شخصیت‌های برجسته انقلابی و تهاجم فرهنگی کوشیدند در مقابل انقلاب اسلامی مردم ایران ایستادگی کنند، اما باوجود رهبری هوشمندانه انقلاب و بصیرت انقلابی مردم، در همه عرصه‌ها شکست خوردند.

حجت‌الاسلام کوچک‌زاده با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از بهترین عبادات است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید از فرصت ایجاد شده در حکومت اسلامی به این منظور، بیشترین استفاده را بکنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، ادامه داد: مردم انقلابی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تقدیم فرزندان خود و حضور گسترده در جبهه‌ها از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، به همین دلیل باید تلاش کنیم تا با زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، با تلاش جهادی به آنان خدمت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع)، تصریح کرد: با تلاش فراوان آن حضرت و تربیت نواب و وکلا توسط ایشان، معارف الهی و مذهب تشیع در سراسر سرزمین‌های اسلامی گسترش یافت.

حجت‌الاسلام کوچک‌زاده یادآور شد: یازدهمین پیشوای شیعیان جهان برای آنکه مردم را برای دوران غیبت آماده کند، کمتر با آنان سخن می‌گفت و بیشتر از طریق نواب یا ارسال نامه با آنان ارتباط برقرار می‌کرد.

وی بصیرت‌افزایی را از جمله مهمترین اقدامات امام حسن عسگری(ع) برشمرد و افزود: ایشان در سخت‌ترین شرایط از تبلیغ معارف اسلامی و تربیت شاگران و هدایت شیعیان کوتاهی نمی‌کردند، بنابراین در حال حاضر که به برکت نظام اسلامی شرایط مناسبی فراهم شده، ما باید در این زمینه بسیار بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 361714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.