۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز فعالیت خود را از مناطق غربی و سردسیر استان آغاز می‌کند و برای مناطق مرکزی نیز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگرجو پایدار تا اواسط امروز در استان اصفهان است که بر این اساس آسمان کمی تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنان شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی تا اواسط امروز برای مناطق صنعتی و پُر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان فراهم است، افزود: امروز میانگین شاخص آلاینده ها نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده و کیفیت هوا برای عموم ناسالم است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر امروز با گذر امواج ناپایدار از آسمان استان به تدریج تا اواخر روز سه شنبه شرایط هوای پاک در سطح شهر اصفهان فراهم خواهد شد.

سیدان با بیان اینکه این سامانه بارشی برای مناطق غرب و سردسیر بارش برف و باران به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: برای مناطق مرکزی نیز بارش پراکنده باران پیش بینی می شود

وی تصریح کرد: فعالیت این سامانه چندان قدرتمند نیست و از روز چهارشنبه از استان خارج می شود که به دنبال آن جو پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد و  مه صبحگاهی برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد.

سیدان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 361697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.