بازی سخت و مهمی با دختران کویر کرمان داریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: تیم دختران کویر کرمان از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌آید و مسابقه بسیار مهم و سخت است چرا که حریفمان در رتبه سوم جدول ایستاده و می‌خواهد اختلاف خود را با ما کم کند.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیمش، رقبا و ادامه رقابت‌ها اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما با ۴۲ امتیاز و ۱۷ بازی در رده دوم جدول است و تیم ملی حفاری اهواز با ۴۷ امتیاز و همین تعداد بازی در صدر قرار دارد که ما با اختلاف ۵ امتیاز نسبت به این تیم دوم هستیم.

وی افزود: دو بازی سخت مقابل تیم‌های دختران کویر کرمان و صنعت پویندگان شیراز در پیش داریم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان فصل ما و تیم ملی حفاری اهواز در جدول جابه‌جایی نداشته باشیم اما تیم‌های سوم و چهارم با توجه به مسابقاتی که پیش رو دارند این تغییرات را خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان تصریح کرد: در این هفته مهمان دختران کویر کرمان هستیم که از تیم‌های خوب به شمار می‌آید و مسابقه بسیار مهم و سخت است چرا که حریف ما در رتبه سوم جدول ایستاده و می‌خواهد اختلاف خود را با ما کم کند.

یاری ادامه داد: در بازی این هفته سارا شیربیگی که خانم‌گل رقابت‌ها است را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و نسرین قمی هم که از بازیکنان خوبمان است به دلیل مصدومیت به این مسابقه نمی‌رسد.

یاری خاطر نشان کرد: تیم مس رفسنجان در رده چهارم قرار گرفته اما کارش به مراتب راحت‌تر است و مسابقات خیلی سختی پیش رو ندارد به همین خاطر من فکر می‌کنم احتمال جابه‌جایی رده بین دو تیم دختران کویر مس کرمان و مس رفسنجان وجود دارد.

یاری تصریح کرد: پس از اتمام لیگ به صورت دوره‌ای، چهار تیم اول به مرحله پلی آف صعود می‌کنند که در این مرحله به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند. ضمن اینکه پیش‌بینی من این است که تیم‌های ملی حفاری اهواز، نامی‌نو اصفهان و دو تیم کرمانی دختران کویر مس و مس رفسنجان وارد این مرحله خواهند شد.

کد خبر 361686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.