همچنان هوای اصفهان ناسالم است

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت هفت صبح دوشنبه بیست و ششم آذرماه با میانگین عدد ۱۳۲ در وضعیت ناسالم ثبت شده است.

محمود مزارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز میانگین شاخص آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان بر روی عدد ۱۳۲  قرار گرفته است، اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه پایداری جو و سکون نسبی هوا موجب تجمع آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان شده است، افزود: بر این اساس هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت  هفت صبح امروز با میانگین شاخص کیفی بر روی ۱۳۶ عدد قرار گرفته و وضعیت ناسالم ثبت شد.

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان احمد آباد بر روی عدد ۱۳۵، خیابان دانشگاه بر روی عدد  ۱۲۸، خیابان استانداری بر روی عدد ۱۴۰، خیابان رودکی بر روی ۱۳۲، چهارباغ خواجو بر روی عدد ۱۱۷ و خیابان خرازی بر روی عدد ۱۵۶ قرار گرفت.

مزارع اضافه کرد: کیفیت هوا در شهرستان سجزی بر روی عدد ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد. همچنین کیفیت هوا در نجف آباد برروی عدد ۱۱۷ و شاهین شهر بر روی عدد ۱۲۸ در وضعیت ناسالم ثبت شد.

کد خبر 361683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.