تجلیل از ۴۰ بانوی کارآفرین دهاقانی

دهاقان – رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر از ۴۰ بانوی کارآفرین موفق شهرستان تجلیل می شود.

سعید طبیبیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده اعجاب انگیز بود که موجب شد رژیم ظلم و ستم در ایران پایان پذیرد ، در واقع مردم ایران توانستند بعد از پیروزی انقلاب مقابل ابرقدرت های جهان بایستند و توطئه های زیادی که به فرموده مقام معظم رهبری نظیر نداشت خنثی کرده ، اسلامیت خود را حفظ کند و استقلال، آزادی و پیشرفت در حوزه ها را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردم در چینش سناریوی پیروزی انقلاب، بی بدیل بود، افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی با پشتوانه مردمی است و در واقع تداوم و موفقیت نظام جمهوری اسلامی، همین مردمی بودن انقلاب است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان، باتوجه به مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باتوجه به اینکه امروز در زمان پختگی انقلاب هستیم استفاده از ظرفیت های شهرستان، هنرمندان، فرهنگیان، خبرنگاران و...باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب شکوهمند به نسل جوان بیشتر شناسانده شود.

طبیبیان با بیان اینکه در دهه فجر از ۴۰ بانوی شاخص و کارآفرین شهرستان تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و امروزه نیز با دستیابی به موفقیت ها در حوزه های مختلف نظیر کارآفرینی، توانسته‌اند همچنان در این راه ثابت قدم باشند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر خبرداد و گفت: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرت افزایی، راه اندازی نهضت سخنرانی در مساجد، ایجاد نمایشگاه، اکران فیلم و... از جمله برنامه های کمیته فرهنگی هنری دهه فجر شهرستان است.

کد خبر 361672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.