اصفهان قطب هندبال ایران است/ می توانیم حامی تیم ملی باشیم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: هندبال اصفهان رشد و توسعه پیدا کرده و اگر بتوانیم نیروهایی که پرورش یافته اند را به درستی تربیت کنیم، طبیعتا به تیم ملی کمک خواهیم کرد و می توانیم حامی تیم ملی باشیم.

محسن طاهری در گفت وگو باخبرنگار ایمنا، در خصوص تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: درحال حاضردر رده دوم جدول قرار داریم، یک نیم فصل تا پایان لیگ باقی مانده و سپاهان قطعا برای قهرمانی با دیگر تیم‌ها خواهد جنگید.

وی در رابطه با مصدومان این تیم برای بازی مقابل نفت وگاز گچ ساران گفت: مصدوم داریم اما به احتمال زیاد تا بازی بعدی این مصدومیت‌ها برطرف می‌شود، زیرا لیگ به خاطر نیم فصل سه هفته تعطیل است و امیدوارم بعد از این تعطیلات مصدومان بهبود یافته و به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه هندبال اصفهان با حضور سه تیم در لیگ برتر نشان داد قطب هندبال ایران است، تصریح کرد: هندبال اصفهان رشد و توسعه پیدا کرده و اگر بتوانیم نیروهایی را که پرورش یافته‌اند به درستی تربیت کنیم، طبیعتا به تیم ملی کمک خواهیم کرد و می‌توانیم حامی تیم ملی باشیم.

طاهری در رابطه با کیفیت لیگ برتر با حضور ۹ تیم در این لیگ خاطر نشان کرد: به نظر من تیم‌های حاضر در لیگ برتر کم هستند، تیم‌ها و فدراسیون با تعامل بیشتر با یکدیگر می‌توانند به کیفیت و کمیت لیگ کمک کنند تا بتوانیم در آینده صاحب لیگی بهتر و جذاب‌تر باشیم.  

کد خبر 361627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.