تجهیز بیمارستان شهرضا به دستگاه MRI

شهرضا – مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا از تجهیز یال جدید این بیمارستان به دستگاه MRI خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حمزه یزدی عصر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان، اظهار کرد: با احداث یال جدید این بیمارستان، بزرگترین مرکز درمانی در منطقه جنوب استان اصفهان ایجاد و زمینه برخورداری شهروندان این منطقه، شمال استان فارس و استان کهگلویه و بویراحمد را از خدمات درمانی مناسب، فراهم می‌کند.

وی اجرای طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا را زمینه‌ساز ایجاد یکی از مهمترین مراکز درمانی کشور در این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: قسمت جدید این بیمارستان با زیربنای هفت هزار و ۸۷۰ مترمربع و در سه طبقه احداث می‌شود که مساحت هرطبقه آن، دو هزار و ۲۷۰ مترمربع است.

مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با بیان اینکه مجموع زیربنای بخش درمانی یال جدید این بیمارستان شش هزار و ۸۱۰ متر است، تأکید کرد: تا آذرماه امسال ۹۰ درصد از عملیات اجرایی این بیمارستان به اتمام رسیده است.

یزدی با بیان اینکه یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا دارای ۱۵۰ تخت است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ تخت اورژانس، ۱۸ تخت بخش قلب، ۱۲ تخت بخش سی سی یو، ۱۲ تخت بخش آی سی یو و ۱۲ تخت post ICU است.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری کامل از بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا، بزرگترین مرکز درمانی جنوب استان اصفهان با ۳۰۰ تخت بستری در این شهرستان ایجاد می‌شود که این رویداد باتوجه به موقعیت بین‌راهی این شهرستان و عبور محورهای مواصلاتی کشور از آن، یکی از مهمترین نیازهای درمانی و بهداشتی منطقه محسوب می‌شود.

مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با بیان اینکه ۳۰ درصد از طرح توسعه این بیمارستان با اختصاص تجهیزات درمانی، بهداشتی و اداری به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI به ارزش بیش از دو میلیون یورو، مجهز می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرضا در حال حاضر دارای دو بیمارستان امیرالمؤمنین و صاحب‌الزمان(عج) است.

کد خبر 361596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.