مشکلات ترافیکی شهرضا رفع می‌شود

شهرضا – شهردار شهرضا با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرضا، ترافیک است، گفت: شهرداری با اجرای طرح‌هایی مانند تعریض خیابان‌ها، احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر و احداث خیابان‌های جدید، مصمم به برطرف کردن این مشکل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رحیم جافری ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار مدیران شهری با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: شهرداری مسئول ارائه خدمات گسترده‌ای است که در بعضی موارد برای شهروندان قابل مشاهده نیست، در حالی که ارائه نکردن هر یک از این خدمات معضلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرضا، ترافیک است، تصریح کرد: شهرداری با اجرای طرح‌هایی مانند تعریض خیابان‌ها، احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر و احداث خیابان‌های جدید، مصمم به برطرف کردن این مشکل است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه تملک اراضی املاک برای تعریض معابر در شمار پرهزینه‌ترین پروژه‌های شهری است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری شهرضا در حالی بوده است که از سه سال قبل تا کنون، املاک این شهرداری فروش نرفته است.

جافری با بیان اینکه بدهی‌های برجا مانده از ادوار گذشته، هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کند، یادآور شد: بخش زیادی از این بدهی‌ها یا تصفیه شده است یا پس از رایزنی با بانک‌های طرف قرارداد، در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام زیادی که از سال ۹۵ باقی مانده بود، تکمیل شد، اما هر چند وقت یکبار صدور احکام قضایی عیله شهرداری، هزینه‌های زیادی را به بودجه شهرداری تحمیل می‌کند.

شهردار شهرضا از اتمام عملیات ساخت و ساز ایستگاه آتش‌نشانی منطقه سروستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: انجام همه خدمات به شهروندان شهرضا در حالی بوده است که هیچ مبلغی از کمک‌های دولتی به این شهرداری تعلق نگرفته است.

جافری بهبود و توسعه پایش تصویری و تعریض معابر را از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری شهرضا برشمرد و اضافه کرد: باوجود افزایش بهای قیر از ۸۰۰ به چهار هزار و ۵۰۰ تومان، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از پرسنل شهرداری شهرضا اخراج نشده‌اند، تصریح کرد: در طول سه سال گذشته ۱۳۶ نفر از پرسنل شهرداری بر اساس راهکارهای قانونی بازنشسته، خرید خدمت یا در واحدهای زیر نظر بخش خصوصی بکارگرفته شده‌اند.

شهردار شهرضا اضافه کرد: باوجود معضلات مالی شهرداری، امکان پرداخت عوارض در ۳۶ قسط فراهم شده است.

کد خبر 361586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.